Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Saat juuri puhelun ja sinua pyydetään huomiselle työkeikalle about klo 12-20. Lähtisitkö?

Vierailija
08.06.2012 |

Yritys sinulle entuudestaan tuntematon.En!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein presidentti tai vaihtoehtoisesti joku kaveri joka olis huomattavsa henkilökohtaisessa pulassa. Tällä alalla ei tehdä yllätyskeikkoja kuin hätätilassa. Jhan se maksaakin näällä tuntipalkoilla monta tonnia. Mut jos jollakulla olisi hätä, auttaisin kyllä. Joten siis lähtisin.

Vierailija
2/6 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vakitointa ja joskua sijaistarva tulee äkkinäisesti. Olen luvannut tehdä vuoroja koko sairaalassa j, mutta osa osatoista on vielä mulle vieraita.

Eli menisin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jossain suuronnettomuustilanteessa jossa hätätöihin joutuisi, ja silloin se ei olisi 12-20 vaan esim. töihin joutuisi heti ja mahdollisesti pitkäksikin aikaa.

Normaalisti en nykyään tee ylimääräistä enkä tule vapailta töihin mutta yhteen väliin sitä tuli tehtyä, useassa toimipisteessä.

Vierailija
4/6 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalta ei kutsuta edes hätätöihin.

Itse menisin jos maksettaisiin tarpeeksi hyvin eikä olisi mitään muuta menoa. Mutta tuntipalkan pitäisi olla 40-50€ ja lisät (sunnuntai ja ilta) päälle. Jos olisi suunniteltua menoa niin en menisi millään hinnalla.

Vierailija
5/6 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintani viikonlopun pilaamisesta ei ole halpa.

Vierailija
6/6 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v hoitoalan pätkätöissä on opettanut kumnmasti.

Nyt tosin olen onnellisesti vakitöissä, mutta edelleen voisin keikalle lähteä. Parhaimmillaan keikalle on soitettu klo 7 kun aamuvahvuudesta on puuttunut väkeä. Ja lähtenyt olen.

Olen tosin huomannut että nykyään ei nuoret/ vasta valmistuneet/ opiskelijat enää näihin keikkoihin lähde. On sitten pakko pyytää joko omaa väkeä vapailta, tai eläkeläisiä tuuraamaan.