Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisiä lapsesi olivat, kun ensimmäistä kertaa tunsit itsesi neuvottomaksi kasvattajana?

Vierailija
08.06.2012 |

Minä olen selvinnyt tähän asti kunnialla, mutta nyt lasten ollessa 11 ja 9 on tullut oikeasti tiukkoja paikkoja. Vaikeinta minulle on lasten välinen hienovarainen ja ovela valtataistelu ja siihen liittyvät tilanteet. Lisäksi on ollut huolta kuopuksen vaihtelevasta mielialasta. Sen syiden miettiminen on syönyt luottamustani omiin taitoihini äitinä.

Niin, ja en nyt kaipaa tähän vastauksia niiltä, jotka eivät koskaan ole tunteneet itseään neuvottomiksi ja joiden kuopuskin on jo muuttanut kotoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti toisen lapsen kohdalla 6 vuoden ikä on ollut sellainen vaihe kun tuli fiilis et nyt en hanskaa tätä. Onneksi sekin meni jo ohi ja paljon tuli opittua.

Uusia haasteita odotellessa...

Vierailija
2/4 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin vauvan kanssa kilpaa kun mikään ei tehonnut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaikaista uhmaa, kiukuttelua, itsensä vähättelyä. Suutuspäissään aina nyrkit pystyssä (viimeksi potkaisi minua sääreen). Jos ei saa minusta vastusta, mene hän purkamaan kiukkuaan neljä vuotta nuorempaan siskoon.

Hän on aina ollut kiltti ja sellainen reipas. Tämä muutos on alkanut pikku hiljaa ja osaisin ajoittaa sen suunnilleen viime elokuulle, jolloin hän aloitti pk:ssa.

Vierailija
4/4 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosikä kun ei voi kotiakaan kahlita. Pitää vain rukoilla että tulevat ehjinä kotiin. Onneksi tuo aika on ohi eikä pahempaa sattunut. Pojat 28 v. ja24 v.