Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi nolous! Kuvittelin että työkaveri flirttaa..

Vierailija
08.06.2012 |

Katseli nätisti silmiin, hymyili silmät loistaen kun mut näki, hipaisi usein lähellä ollessa, hakeutui lähelle, jutteli mukavia. Taisin jo vähän ihastuakin.

Nyt törmäsin häneen kaupassa ja hänellä nainen mukana. Voi luoja miten kaunis ilmestys. UPEA!

Kunhan kettuili koko mies. En enää ikinä ihastu. Miksi edes kuvittelin mitään. Nolottaa! Hävettää!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä miksi täytyy pitää tuommoista peliä jos on jo liitossa? Samanlaiseen tilanteeseen olen joutunut.

Vierailija
22/28 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni flirttailee paljon ja oikeestaan ihan kaikille naisille ja tytöille. Mummoille ja pikkutytöille. Ei siinä ole mitään kummempaa takana, kuin piristää toisen ja omaa päivää. Ei siinä ole mitään ihastumista tai muuta takana, eikä toivottavasti kukaan sitä niin käsitä.

Kai sen nyt jokainen näkee, että tuollainen flirtti on harmitonta ja tarkoitettu vain kepeäksi piristykseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketteleeko se myös niitä mummoja ja pikkutyttöjä? Sellainen kuuluu mielestäni asiaan kun on oikeasti kiinnostunut.

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:30"]

Mun mieheni flirttailee paljon ja oikeestaan ihan kaikille naisille ja tytöille. Mummoille ja pikkutytöille. Ei siinä ole mitään kummempaa takana, kuin piristää toisen ja omaa päivää. Ei siinä ole mitään ihastumista tai muuta takana, eikä toivottavasti kukaan sitä niin käsitä.

Kai sen nyt jokainen näkee, että tuollainen flirtti on harmitonta ja tarkoitettu vain kepeäksi piristykseksi. 

[/quote]

Vierailija
24/28 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:35"]

Kosketteleeko se myös niitä mummoja ja pikkutyttöjä? Sellainen kuuluu mielestäni asiaan kun on oikeasti kiinnostunut.

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

Ei tietty koskettele ketään :). Luin uudestaan tuon ap:n aloituksen, eikä tuo kuvailu ihan viatonta flirttiä ollut. Mun mielestäni flirttailuun ei kuulu koskettelut. mutta toisaalta suomalaiset ei ole hyviä flirttailussa ja siksi sitä ei ymmärretä eikä osata flirttailla oikein. Ehkä se oli sitten kömpelöä flirttailua? Tai sitten ap on ihastuneena lukenut miehen käytöstä väärin ja mielessään liioitellut sitä. Näin moni tekee ollessaan ihastunut.

Vierailija
25/28 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koskettelu kuuluu ihastumiseen. Ei mummojen ja pikkutyttöjen koskettelu :D

Vierailija
26/28 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani mies yritti saada minua sänkyyn. Ei siinä paljon kaunis naisystävä häntäkään liikuttanut.

Vierailija
27/28 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on elämän suola, eikä tarkoita mitään! Suotta nolostuit!

Vierailija
28/28 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on elämän suola, eikä tarkoita mitään! Suotta nolostuit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi