Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Helenainen-ketju postettiin?

Vierailija
08.06.2012 |

Johan nyt sensuuri iskee, hohhoijaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä haukuttiin blogia tai sen kirjoittajaa.

Kuulostaisi niin av:lta. Silkkaa kateutta ja sitten mennään kunnianloukkauksen rajoille, mitä muuta moderaattorit voivat tehdä kuin poistaa ketjun?

Vierailija
2/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä lähinnä pohdittiin helenainen uskonnollista vakautta ja sehän ei kenenkään kunniaa pitäisi loukata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukuttiin ainakin kotia, se oli poimittu blogiin. Todennäköisesti myös väitettiin, ettei pysty hoitaan lapsia, kun pitää blogia. Täähän on ihan vakio. :)

Vierailija
4/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että sen ketjun aloittajalla oli kova tarve oikein kaivella halukkaita haukkujia esille - täähän on nähty tosi monen blogiketjun kohdalla, niitä pidetään ylhäällä kaikilla sisällyksettömillä kommenteilla oikein vesi kielellä odottaen, että joku tulisi haukkumaan. "Kert jos pitää blogii nii sit pitää olla valmis ottamaan vastaan kritiikkii", eli mitä tahansa saa sanoa, kunhan sen tekee anonyymisti...

Hyvä kun ketju poistettiin, mä harkitsin jo sen ilmoittamista asiattomana, mutta en ilmoittanut, kun siihen ei tullut liiemmälti asiattomia kommentteja. Silloin.

Vierailija
5/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän, että hoitaa sekä kotinsa että lapsensa. :) Itse en pystyisi samaan, upea leidi on tuo.

Vierailija
6/10 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika herkkänahkainen olet

Vierailija
7/10 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nosti tämän ketjun, jotta pääsisi heruttelemaan negatiivisia kommentteja.

Vierailija
8/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
9/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkäimpiä blogeja, mitä olen täällä nähnyt. Ja painii ihan eri sarjassa kuin monet tusinablogit. Jos olisin helenainen, en edes jaksaisi hermostua.

Joku on vaan ottanut hänet hampaisiinsa, koska ei kestä, että joku voi todella tuottaa ihan laadukasta blogimateriaalia.

Vierailija
10/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkäimpiä blogeja, mitä olen täällä nähnyt. Ja painii ihan eri sarjassa kuin monet tusinablogit. Jos olisin helenainen, en edes jaksaisi hermostua. Joku on vaan ottanut hänet hampaisiinsa, koska ei kestä, että joku voi todella tuottaa ihan laadukasta blogimateriaalia.

Ihastuin sekä hänen kotiinsa että vaatteisiin. Minimalismi ja musta väri kun sattuvat olemaan molemmat lähellä sydäntäni.

En ole nähnyt tuota haukkumisketjua, joten en tiedä mitä siellä kirjoitettiin. Tuntuu kuitenkin oudolta, jos ko. blogi herättää närkästystä joissakin, koska siinä itse asiassa kerrotaan aika vähän omista asioista ja kuvat ovat todella laadukkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän