Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko aseksuaali / seksistä piittaamaton nainen olla seksikäs/naisellinen?

Vierailija
08.06.2012 |

Mielestäni naiseus ja seksikkyys, sellainen naisellinen elämän hehku ei voi yhdistyä naisessa joka ei halua seksiä, ei kaipaa sitä, elää vain elämänsä innostumatta seksistä ja elää ilman halua "saada miestä".

Eikö sana nainen ja naiseus tarkoita ensisijaisesti miehen vastakohtaa? Ja mies ja nainen on oltava jotta elämää on olemassa, heidän on oltava sukupuoliyhteydessä ja yleensä jopa haluttava sitä jotta homma toimii. Siis homo sapiensin olemassaolo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muutenkaan ollut mikään penaalin terävin kynä. Joten ehkä, ehkä, on pieni mahdollisuus että Kadi on puhunut läpiä päähänsä kun sanoi olevansa aseksuaali.

Vierailija
2/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mitenkään viehättävä/naisellinen/seksuaalisesti haluttava. Sellaiset naiset pysyköön kotona, varsinkin jos omasta mielestään väittävät että miesten kanssa on "sähköä" ilmassa. Suorastaan vituttaa tuommoset pihtariämmät jotka kuvittelee että se maailma pyörii oman navan ympärillä ja miehiä saa kiusata sillä oikeudella että on nainen!

Ei aseksuaali välttämättä ole pihtari. En minä ole ainakaan ikinä pihdannut 11 vuotta kestäneen avioliittomme aikana. Uskoisin että jos kertoisin miehelleni olevani aseksuaali, hän ei edes uskoisi sitä. Mutta enpä kerrokaan, miksi kertoisin, kun hänkin on taatusti tyytyväisempi kun uskoo että myös minä nautin seksistä kovasti. Eikä se minullekaan epämiellyttävää ole joten miksipä pihdata jotain mistä toiselle tulee hyvä olo ja itselleni se on neutraalia?

t. 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun ns. neoaseksuaaleihin, eli tiedostin aseuksuaalisuuteni vasta lasten syntymien (ja yövalvomisten) jälkeen.

Vaikutan nuorekkaalta ja pukeudun mielelläni seksikkäästi, mutta oikeasti seksi ei voisi vain vähempää kiinnostaa...Suostun siihen vain tyydyttääkseni mieheni tarpeet.

Vierailija
4/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä kysymyskin jo

Vierailija
5/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin ovat sitä tarkoituksella. Yleensä aseksuaalit eivät pyri näyttämään oikein kummaltakaan sukupuolelta, ainakaan tarkoituksella. Frigidi nainen taas saattaa näyttää äärimmäisen seksikäältä ja naiselliselta, mutta hän ei vain halua seksiä.

Aseksuaalejakin on monenlaisia, jotkut eivät halua minkäänlaista läheisyyttä, eikä seksuaalista kanssakäymistä, joiltain puuttuu halu seksiin mutta he haluavat silti läheisyyttä ja joillain on se seksinhalu olemassa, mutta se ei kohdistu keneenkään.

Minulle kuitenkin naiseus on jotain muuta kuin "miehen vastakohta". Naiseuteni ei määrity sen mukaan kuinka haluttava olen tai kuinka paljon haluan seksiä. Naiseuteni ei ole miehistä kiinni, todellakaan.

Surullista jos sinun naiseutesi määräytyy vain sen mukaan kuinka paljon vastakkainen sukupuoli sinua haluaa sekä siitä kuinka seksikäs olet.

Vierailija
6/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta naiseus ei ole mitään miestä varten olemista, vaan se on naiseutta ihan sellaisenaan. Toki miehen näkökulmasta nainen, joka ei häneen koe mitään vetoa, ei ole varmaankaan kovin seksikäs.

Vierailija
7/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse aseksuaali (jolla tosin on mies ja 2 lasta) ja kyllä uskon olevani naisellinen ja seksikäskin ulkoisesti. Olen vaan esteetikko joka nautin kaikesta kauniista, ja tykkään itsenikin laittaa kauniiksi. Tykkään myöskin viehättää miehiä ja nautin miesten huomiosta, vaikka en itse seksiaktista saakaan itselleni mitään.

Vierailija
8/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt BB-Kadi, joka sanoi talossa ollessaan olevansa aseksuaali. Silti kaikki miehet kuolas sitä, se oli hyvännäköinen, ja siinä oli jotain hillitöntä. Se miehiin todella vahvasti vetoava hillittömyys tulee just niistä ongelmista, jotka alunperin aiheutti sen ettei kykene seksuaalisuuteen.

Vierailija
9/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aika aseksuaalinen ja lisäksi en todellakaan mitenkään kaunis, mutta miesten kanssa on sähköä ilmassa lähes aina. En käsitä sitä.

Vierailija
10/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt BB-Kadi, joka sanoi talossa ollessaan olevansa aseksuaali. Silti kaikki miehet kuolas sitä, se oli hyvännäköinen, ja siinä oli jotain hillitöntä. Se miehiin todella vahvasti vetoava hillittömyys tulee just niistä ongelmista, jotka alunperin aiheutti sen ettei kykene seksuaalisuuteen.

Vierailija
11/11 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mitenkään viehättävä/naisellinen/seksuaalisesti haluttava. Sellaiset naiset pysyköön kotona, varsinkin jos omasta mielestään väittävät että miesten kanssa on "sähköä" ilmassa. Suorastaan vituttaa tuommoset pihtariämmät jotka kuvittelee että se maailma pyörii oman navan ympärillä ja miehiä saa kiusata sillä oikeudella että on nainen!