Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mtä tarkoittaa flirttikutsu

Vierailija
07.06.2012 |

Suomi24-sivustolla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt tuota facebookin tökkäystäkään. En ole ikinä sellaista saanut tai lähettänytkään kyllä.

Vierailija
2/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut paljon noita flirttikutsuja, mutta en ole hyväksynyt yhtään. Sitten lähetin yhdelle söpölle miehelle kokeeksi sellaisen ja se hyväksyi sen. Nyt en oikein tiedä pitääkö sille laittaa viestiä vai mitä ihmettä teen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että sinulla on flirttikutsun lähettäjän mielestä jollain tasolla mielenkiintoinen profiili, tykkää kuvastasi tai profiilistasi ja haluaa kokeilla oletko sinäkin hänestä kiinnostunut.

Mieheni lähetti onneksi minulle aikoinaan flirttikutsun ja sitten minäkin hälle, tai ainakin laitoin jotain viestiä ja siitä se sitten lähti. Olin olut hänen tarkennetun haun tuloksissa ja hänkin oli 10 parhaan joukossa minulla! Tapailtiin pari kertaa jonka jälkeen jätettiin muiden tapailut ja mentiin puolen vuoden kuluttua kihloihin ja myöhemmin naimsiin. Olen erittäin tyytyväinen että mies lähetti sen flirttikutsun! Mulla ei ollut profiilissa edes kuvaa, löhetin sen heti kun aloimme viestitellä enemmän.

Vierailija
4/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhtä naurettavaa kuin tökkiminen facessa.

Miksi sitä viestiä ei vaan voi laittaa, onko jotenkin vähemmän noloa tökkäillä?

Vierailija
5/5 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nimimerkkisi niin testaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi