Ystäväni kävi miehensä kanssa aamupäivällä, ainavain asunnossani haisee HIKI!!!
Olen kokopäivän tuulettanut ja ainavain tuossa sohvassa on pinttyneenä miehen hien haju. Yök.
Pidän pariskunnasta todella paljon, mutta kieltämättä kyläilyni heillä ja pyytäminen heitä luokseni on harventunut tuon hygieniaongelman takia.
Mies haisi pistävältä hieltä ja oli menossa vasta iltavuoroon. Kaikenlisäksi hänellä ei ollut sukkia jaloissaan työkengissään.
Heidän luonaan en ole kyläillyt kertaakaan lapseni syntymän jälkeen, koska en yksinkertaisesti pysty viedä lastani sinne siivottomuuden keskelle. Heillä on vielä kaikenlisäksi kotieläimiä, jotka lisäävät oman sotkunsa kasaan.
Lapsettomana tuo kyläily vielä meni, mutta enää ei. Harmittaa.
Ja asiaan! Millä tuon hienhajun saa pois täältä?
Kommentit (8)
senkin nirppanokka vanhapiika.
Älä pelkää, ei tulla toista kertaa.
T. Vieraasi
Imuroin kerran viikossa tai kahdessa ja pesen lattiat kerran tai kahdesti kuussa.
Ja kyllä se haju tuossa sohvassa vaan on. Se hienhaju oli niin pistävä, että se tuotti lähes pääkipua.
Vanhaksi piiaksi sanotaan lapsetonta naista joka ei ole koskaan mennyt naimisiin. Minulla on lapsi ja olen vasta alle 30 vuotias, joten ette tainneet kyläillä meillä. Mutta jos teillä on samaa ongelmaa, niin suosittelen tutustumaan deodoranttivalikoimaan, joita löytyy joka kaupasta eikä maksa montaa euroa. Myöskin suosittelen viemään roskia ulos useammin, etteivät ne kerry pinoiksi nurkkiin. Olis lapsen kanssa mukavampi käydä kylässä.
Sitten kun istuu sohvalla, tunkee sohvatyynyn kainaloonsa!! :(
Nyt jos vain tiedän ennalta vierailusta, piilotan tyynyt. sitten nojaa sohvankäsinojaan ja taas alkaa haista.
Olen joskus hienovaraisesti esitellyt muka jotain uutta dödöä anopille, muka ostin sillekin kun itselleni...
Ei kuulemma voi käyttää kun tulee kainaloihin ihottumaa.
Kissanpissa haisee paremmalta.
Ei anopille varmsti tulisi ihottumaa jos pesisi kainalot ja laittaisi allergiatestattua dödöä.
Vaatteitakaan ei raski pestä tarpeeksi ja siitä osaltaan johtuu tuo haju.
Yök!
kun tämä mies oli sellaisella hihattomalla paidalla vielä ja nojasi sillalailla sivuttain tuohon selkätyynyyn, niin joka kerran kun olen sohvalle istahtanut niin se haju on nenän korkeudella.
Ei ole mitään sopivaa suihkutettavaa pesuainetta nyt käsillä. Toivottavasti se tuosta haihtuisi pois, tai sitten nenä turtuu siihen hajuun pikkuhiljaa, enkä huomenna enää sitä edes haista :/
Ap
Oikeasti meinaan pyörtyä jos on samassa huoneessa, se on niin tyrmäävä lemu. Käy suihkussa kuitenkin päivittäin, mutta en tajua miten se voikin olla niin pistävä haju.
kun tämä mies oli sellaisella hihattomalla paidalla vielä ja nojasi sillalailla sivuttain tuohon selkätyynyyn, niin joka kerran kun olen sohvalle istahtanut niin se haju on nenän korkeudella. Ei ole mitään sopivaa suihkutettavaa pesuainetta nyt käsillä. Toivottavasti se tuosta haihtuisi pois, tai sitten nenä turtuu siihen hajuun pikkuhiljaa, enkä huomenna enää sitä edes haista :/ Ap
niin hygieniafriikki että mielesi saa sut kuvittelemaan sen hienhajun. Ota ja rauhoitu niin hajukin häviää.