Saako mistään enää huppuraitoja? Pk-seudulla?
En ole saanut folioilla vuosiin niin kauniita (ohuita ja tyvestä alkavia) raitoja kuin aikoinaan hupulla. Viimeksi ehkä 10 vuotta sitten yksi kampaaja laittoi minulle kelmun läpi nyppien samoin kuin huppuraidat.
haluaisin taas sellaiset, mutta teköökö niitä enää kukaan? puolipitkät hiukset kyseessä.
Ja kiitos, en tarvitse opetuspuheita miten se repii hiuksia ja miten foliot on parempia jne - haluan huppuraidat!!
Kommentit (10)
Saa! Salon Jony Manskulla tekee tosi laadukkaan työn. Käypä siellä :-)
Täällä landella ainakin jokainen vähänkään nuorempi kampaaja osaa tehdä "mikroraidat", ne tehdään nykyään käyttämällä kamman sukkapuikkopäätä, ja sillä poimitaan ohuenohuet raidat, jotka nipuissa laitetaan folioon. Ei tule paksuja.
Vai onko perinteiset huppuraidat tähän tekniikkaan verratuna jotenkin paremmat?
myyrmannin kolmannessa kerroksessa tekee osa.
Kahvion takana oleva liike, kävin kysymässä ja osa kampaajista tekee.
Kun varaa aikaa täytyy mainita haluavansa huppuraidat, kaikki eivät tosiaan suostu
Ja siis mielellään sais tulla hyvät :)
Oikea raitaekspertti. Mutta en jaa nimeä, koska on nyt jo niin buukattu että vaikea saada aikaa.
Suosittelisin kallista kampaamoa ja kysy soittaessa kuka on todella hyvä raidoissa. Usein varatuimmat on parhaita ja uudelle asiakkaalle yritetään laittaa ne vähemmän kiireiset kampaajat.
olen oikeasti epätoivoinen kun saan näitä paskoja folioraitoja.
kertoisit nyt `?
t ap
Oikea raitaekspertti. Mutta en jaa nimeä, koska on nyt jo niin buukattu että vaikea saada aikaa.
Suosittelisin kallista kampaamoa ja kysy soittaessa kuka on todella hyvä raidoissa. Usein varatuimmat on parhaita ja uudelle asiakkaalle yritetään laittaa ne vähemmän kiireiset kampaajat.
Nehän ovat kasarityyliä, joka on pinnall hiuksissakin. Oma kampaajani on tehnyt niitä mullekin.
Suosittelen etsimään tekijää jostain keskustan trendikkäästä kampaamosta. Siellä ne hipsterit käy niitä itselleen teettämässä.
Minä teen hupulla raitoja Kauniaisissa Grani hairissa . Riippuu tukan pituudesta , pitkiin ei kannata lähteä tekemään, mutta leukaan asti tai hiukan yli pystyy tehdä asiakkaan niin toivoessa. T.nina