Lapsi alkaa olemaan siinä iässä, että takuulla kinuaa kesällä sirkukseen
mutta kun minä en hyväksy niitä! Vapaasti saa jokainen tienata omalla tavallaan ja alallaan, mutta ne eläinraukat. Kiertävää vankilaelämää kunnes vanhuuttaan heitetään pois, ties minne.
Eikä nämä suomen sirkukset niitä pahimpia toki ole, mutta menee minun ymmärryksen ja sallivuuden yli.
Saa haukkua natsiksi ja ihan mitä vaan, mutta lasta en sirkukseen vie.
Kommentit (4)
Mun 10v. lapseni ei ainakaan vielä ole sirkukseen kinunnun, vaikka niitä on täällä päin ollut monesti. Ei ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta sirkusta kohtaan. Mikä se ikä on, kun kinuaminen alkaa? Luulisin, että kun se aika meillä koittaa, pystyn perustelemaan lapselle, miksi ei mennä.
mutta juuri kävimme Sirkus Finlandiassa, ja olipa niin hyvin hoidetut hevoset, että! Kolmevuotias kävi ratsastamassa valtavalla möhkäleellä, upeat hevoset! Vain toinen hevonen esiintyi, että eivät joudu joka päivä esitykseen eläimet!
Kissoja oli myös pari esiintymässä, ihan ok näköisiä, ja joitakin kyyhkyjä ja papukaijoja.
Pahoin pelkään ettei tavallisessa suomalaiskodissa pidetä yhtä hyvää huolta eläimistä. Eläintarhojakin sinun pitäisi boikotoida tuola periaatteella, sekä maatiloja. Sirkushan pitää taukoa talvella, eli eläimetkin saavat pitkän loman.
Vie vaan lapsesi sirkukseen, sirkuksessa on oma viehätyksensä.
lisään vielä, etten ole yhdelläkään ratsastuskoululla nähnyt yhtä komeita ja hyvinruokittuja, puhtaita ja vimpan päälle hoidettuja hevosia, kuin Sirkus Finlandian 2 suurta hevosta.
Selität mitä mieltä asiasta olet. Ei lapsia ole pakko viedä sirkukseen, vaikka nämä kuinka haluaisivat.
(Lapsi sitten isompana saa muodostaa oman mielipiteensä sekä sirkuksen että sinun suhteesi.)