Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nauroin maha kippurassa", "Meinasin tukehtua nauruuni", "Olin kuolla nauruun"..

Vierailija
07.06.2012 |

"En voinut muuta kuin nauraa" ym. naurujutut.

Minua niin suunnattomasti ärsyttää nuo liioitellut nauruhokemat, ihan kuin joku jossain kaupan käytävillä, sukujuhlissa tai mammakerhossa ihan oikeasti nauraa tikahtuakseen noin.

Eikö riitä selvittää vaikkapa tyyliin "Meinas kyllä naurattaa" tai "hymyilytti"?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä naurattaa ihan oikeasti niin paljon, että henki meinaa loppua, vedet tulee silmistä ja makaan kaksinkerroin lattialla. Melko harvoin toki, mutta en liioittele niin sanoessani.

Vierailija
22/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on pienet ongelmat?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaan yrittää karistaa kaiken nauramisen mahdollisimman perusteellisesti.

Vierailija
24/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siinä liiottelussa..Kukaan (voin vannoa, ettei kukaan) oikeasti ole nauranut kaksinkerroin Prisman käytävillä tuntemattoman miehen pieraistessa ja miehen vaimon sättiessä, vaikka niin sanookin.

Saa nauraa. Nauru on jopa hyve, mutta se liioittelu nauramisesta..Se ärsyttää..

t. ap

Vierailija
25/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olet unohtanut, miltä tuntuu nauraa häpeämättä mahansa pohjasta, niin ei se tarkoita, etteikö muut vielä muistaisi tuota taitoa. Ota oppia lapsista, he eivät pidättele itseään.

Vaan siinä liiottelussa..Kukaan (voin vannoa, ettei kukaan) oikeasti ole nauranut kaksinkerroin Prisman käytävillä tuntemattoman miehen pieraistessa ja miehen vaimon sättiessä, vaikka niin sanookin. Saa nauraa. Nauru on jopa hyve, mutta se liioittelu nauramisesta..Se ärsyttää.. t. ap

Vierailija
26/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siinä liiottelussa..Kukaan (voin vannoa, ettei kukaan) oikeasti ole nauranut kaksinkerroin Prisman käytävillä tuntemattoman miehen pieraistessa ja miehen vaimon sättiessä, vaikka niin sanookin.

Saa nauraa. Nauru on jopa hyve, mutta se liioittelu nauramisesta..Se ärsyttää..

t. ap

Olen myös hohottanut mm. metron liukuportaissa, stockan herkussa ja kirkon pihalla ja hihittänyt vatsa hytkyen Prisman hyllyntakaisille perheriidoille tyyliin "Meidän tikkataulu on aivan hyvä, uutta ei tarvita, kutsut kuitenkin sitten kylään Einon ja juopottelette!"

Vierailija
27/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itsekin ihmetellyt niitä jotka nauravat av:lla muka pissat housussa jollekin yhdyssanavirheelle.

Vierailija
28/28 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun hikeentymiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi