Mihin av:n ikuisuusaiheeseen olet kyllästynyt?
Minä en enää jaksa tuota tilinumero hääkutsussa -jauhantaa. En kyllä niitä ketjuja jaksakaan enää aukoa.
Mitkä aiheet teitä muita kyllästyttää?
Kommentit (72)
"minkälainen on kaurismiehenne?" No, en tule koskaan ymmärtämään horoskooppeihin uskojia.. Tottahan toki kaikki yhden kuukauden sisällä syntyneet ovat tåysin saman luonteisia :D
Ja luonnollisesti aina niin, että kaikki lapsettomat ovat tietynlaisia ja ne perheenäidit tietynlaisia.
vähäisen työmäärän kadehtijat, naapureiden laiskan yh:n toimeentulotuen määrän punnitsijat, yliopiston ja lukion mollaajat, persuilijat, pimppikarvoihin takertujat.
mutta pillunkarvat ja posliinit ei.
En voi ymmärtää ihmisiä, jotka jaksaa jauhaa omaa karvatonta pilluaan päivät pitkät palstalla ja miettiä toisten limoja karvoissa ja sitä, haluaako miehet panna karvatussua vai panisko maailman kaikki miehet yhdessä ja erikseen mun suloista posliiniviivapillua..arhhhgggg
Menkää vittu panettaan sitä karvatonta vittuanne oikein kunnolla niin ei tarvitse vain kirjoittaa siitä joka päivä
homeopatia-uskovaisten paasauksesta. Vein lapsen homeopaattihoitajalle korvatulehduksen takia. Hoitaja varmisti selustansa sanomalla, että nämä vesitipat eivät sitten paranna tätä korvatulehdusta, eivät sitä seuraavaa eivätkä ehkä sitä seuraavaakaan. Mutta kun lapsi täytti 15 vuotta, korvatulehdukset loppuivat. Se on homeopatian ansiota! Halleluja, homeopatiaa!!
satuhahmoja
satuhahmoja
satuhahmoja
sanoinko jo satuhahmoja
Erityisesti Tauskiin :)
Erittäin terävästi kirjoitettu, olen samaa mieltä :)
Yms aloitukset, mitä tehtaillaan 5-10 täysin samasta aiheesta... Ei menisi hermo jos yhden ja saman aiheen voisi pitää oman otsikkonsa alla.
Myös aloitukset "tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta"- ja uusi aloitus onkin täysin vain kommentti siihen toiseen ketjuun.
Mulla kaksi inhokkia: lapsettomat häät versus häät on perhejuhla sekä opettajien kesälomat...
1) Mitä ruokaa laittaisin tänään, kun tulee vieraita / on 2 euroa tilillä?
2) Karvaiset tussut vs. posliinit
3) Miksei amiksia arvosteta?
4) Paljonko tienaat?
5) Miksi jotkut loukkaantuvat niin helposti (kysyy rääväsuinen vittuilijatyökaveri)
Mikä Helsingin kaupunginosa
Mitä ruoaksi kasvissyöjälle
Jotain häikkää häissä
Jotain häikkää naapurissa
Jotain häikkää tässä toisen naisen kuvassa jonka linkitän
Mieheni tienaa
Pillunkarvat
Naapurin kissan/koiran/miljoonakalan/dodon jätökset
Bubbling under vielä blogien kadehtiminen.
Uskomatonta ettei kukaan muu ole saanut niistä tarpeekseen.