Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miestä ikinä samalle aaltopituudelle...

Vierailija
07.06.2012 |

Mies juhlii n. kerran kuukaudessa käyden joko baarissa tai kaverien luona iltaa istumassa. Aina kun sanoo, että lähtee, sanoo myös, että mene sinä sitten seuraavana sopivana viikonloppuna.

Ongelma on se, ettei sellaista sopivaa viikonloppua ole koskaan. Miehellä kun on sitten niin tärkeää tekemistä aina tai sitten alkaa sinnittelemään minulle, jos yritän johonkin lähteä. Joko sanoo heti, että ehti itse sopia menon tai sitten jokin kotia koskeva asia on pakko tehdä juuri silloin tai sitten minä ilmoitan asian liian lyhyellä varauksella. Mies voi kyllä sanoa vaikka samana päivänä, että muutes menen illalla johonkin.

Aika ajoin tämä asia vedetään sitten toimestani pöydälle ja vaikka kuinka yritän selittää, että minulla on samat oikeudet ja minäkin saan edes kerran puolessa vuodessa käydä jossain, niin ei. Jos ei muu auta, niin mies vetää "lapsikortin" esille ja selittää sitten, että on kumma kun en edes vapaalla halua lasten kanssa olla ja plaa, plaa... Kestämätöntä ja ärsyttävää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet että mies on kotona, pistät takin päälle ja sanot että moro, tuun ku nokka näkyy.

Vierailija
2/2 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän mykkäkoulua, mies haastaa lapsille, kun ei saa minua "kuriin" eli huutaa ja äyskii sitten lapsille joka asiasta. Soittelee perään ja tietysti kotona sitten pohtii suurieleisesti, että mitähän taas sain siellä reissussa, kun olen niin tyytyväinen...

Mies myös tekee ohareita, menee tupakalle ja siinä samalla häipyy johonkin "asioita hoitamaan" eikä tule ajoissa takaisin, jolloin en ehdi esim. ystävien mukaan. Tai sitten, kun menen kylään, mies on hankkinut kotiin lapsille vahdin ja häipyy johonkin. Itseäni ärsyttää tuo, että jos minä olen pääasiassa lasten kanssa, en ymmärrä miksi mies ei yhtä kertaa puolessa vuodessa voi vahtia heitä, ilman että hänenkin on pakko päästä juuri samalla hetkellä, kun kerran minäkin menin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi