Kävin treffeillä miehen kanssa joka oli nimennyt koiransa
kossuksi ja vissyksi. Jotenkin lopahti tunnelma kun kuulin koirien nimet. Millainen ihminen nimeää koiransa lempidrinkkinsä mukaan? Ja onpa tosi "hienoa" huudella koiria "kossuu, vissyy"..! Olenko liian nirso? Kaatuisiko oma kiinnostuksesi tämmöisestä asiasta? Tuli jotenkin junttimeininki mieleen vaikka mies muutoin vaikutti ihan ok.
Kommentit (19)
Ei tuo nyt mitään erityistä miehestä kerro. Tissi ja pillu koirien niminä olisi sitten minustakin jo kuvottavaa.
Varmaan jättäisin deittailun siihen.
Millainen mies on kyseessä? Kannattaako tutustua enempää?
ap
kossuksi ja vissyksi. Jotenkin lopahti tunnelma kun kuulin koirien nimet. Millainen ihminen nimeää koiransa lempidrinkkinsä mukaan? Ja onpa tosi "hienoa" huudella koiria "kossuu, vissyy"..! Olenko liian nirso? Kaatuisiko oma kiinnostuksesi tämmöisestä asiasta? Tuli jotenkin junttimeininki mieleen vaikka mies muutoin vaikutti ihan ok.
olen kuullut tämän legendan. Joku kymmenen vuotta sitten. Mahtavat olla jo koiravanhuksia.
olen kuullut tämän legendan. Joku kymmenen vuotta sitten. Mahtavat olla jo koiravanhuksia.
vanhuksia, kyseesää 3 ja 5 vuotiaat koirat.
ap
Mulle olisi positiivinen asia, kertoisi että miehellä on samantapainen mauton huumorintaju kuin itselläni. Mulla on kerran ollut koira nimeltä Kakka. Minusta oli kiva huudella sitä aamuisin pusikoista pissalta "kakka, tule jo, kakka tuletule" :-)
Onko?
ole Vantaalta, P-Suomesta.
ap
teennäiset moniosaiset kuninkaalliset ja mahtipontiset nimet, joita monet tuntemani naiset harrastaa.
Mä tunnen koirat nimeltään Rommi ja Viski. Eikä siinä ole minusta mitään outoa ja/tai junttia.
ja ainoa joka jäi mieleen niin oli pankkiirin mäyrikset:
Otto ja Pano
Vai kuuluuko koirat nimetä jotenkin fiksusti?
Mutta osa tykkää tuollaisesta huumorista.
Älä nyt jätä hommaa koirien nimien takia.
täytyykin kertoa huomenna asiasta :)
ihan kiva mies btw :)
jos ei miestäkään. On mullakin noita aivopieruja koirien nimissä tullut, jotka mielestäni ovat olleet kovinkin hyviä vitsejä. Pieni jackrusseli nimeltään Korsto.
kertoo kyllä ihan tarpeeksi. En tapaisi miestä uudelleen.