Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH; kaikki viha ei ole kateutta! Uskokaa jo naiset!

Vierailija
07.06.2012 |

Suutuin eräälle mammalle, koska on hyvin erikoinen ihminen. Hän on sosiaalisesti hyvin lahjaton ja suututtanut jopa sukunsa. Aina riidoissa vähän kaikkien kanssa, ei ilkeyttään vaan osaamattomuuttaan. Hän teki toistuvasti asioita, jotka ovat erittäin huonoa lastenkasvatusta ja koirankasvatusta. Lapset viettivät hyvin pitkiä aikoja yksin, koska äiti oli koirien kanssa ulkona tunteja. Lapset ovat 5 ja 6 vuotiaita. Hän unohti tapaamisia, unohti palauttaa tavaroita ja oli aina myöhässä joka ikiseen paikkaan, mutta koska tuli myöhässä, ei lähtenyt kun muut lähtivät.

Nyt hän on kertonut kylillä, että suutuin, koska olen kateellinen hänen kauniimmasta ja lahjakkaammasta tyttärestä sekä siitä, että heillä on 20 neliötä isompi asunto kuin meillä.

En ole kade, olen loukkaantunut ja vihainen, koska hän kohteli minua huonosti ja typerästi!!!

Toivottavasti ymmärrätte eron.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se on.

Kaikista idiooteinta on, jos sanoo mielipiteensä vaikkapa jonkun julkkiksen ulkonäöstä, niin heti on kateellinen ruma lehmä, jos ei pidä julkkista kaunottarena tai komistuksena. Ihan kuin ihmisillä ei voisi olla erilaisia kauneisihanteita ja kauneuskäsityksiä.

Vierailija
2/2 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ihminen tuntee tervettä vihaa, jos hänen rajojaan loukataan ja reviiri ylitetään. Se on yleisin vihan syy.

Näin myös sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi