Miä mieltä tästä asunnosta?
http://www.jokakoti.fi/kohde/98a20/wicket:pageMapName/jk-kohde
Pintoja pitäisi hieman vaihtaa, pohja on hyvä. Olen 2 lapsen YH, joten rakennuttaminen olisi liian vaivalloista. Lasten kaverit jo valmiiksi tuolla alueella. Omaa omaisuutta on kertynyt, mutta nyt isän kuoltua perin häneltä 11 mij. euroa ja haluan osan sijoittaa kotiimme. Toki sijoitusasuntoja on monia.
Kommentit (9)
Ja lisäksi se oli Turussa, mutta sen varmaan jo huomasitkin.
Paikoitellen hieman laitosmaisen oloinen ja kolkko, mutta voi johtua siitä että on käytetty osin edustamiseen. Arkiolohuone oli huomattavasti kodikkaamman tuntuinen kuin nämä muut "julkiset" tilat. Sisustamalla tuosta varmaan voisi saada ihan kodikkaan.
Mä ensinnäkin rakastan näitä "mitä mieltä tästä asunnosta"-alotuksia. En koskaan jaksa itte selailla asuntoja, ihanaa että te teette sen mun puolesta! Kiitos!
Ja tässä on vielä 11 miljoonan perintö yh-äidille lisämausteena! Onko uusi Stella syntynyt? Jään innolla odottamaan jatkoa!
Niin ja talo on ihan ok, jos tykkää kliinisestä ja valkoisesta. Mä tykkäisin itse vähän vanhemmasta ja elämää nähneestä :)
No , siel on tietty muut samanlaiset kokoomuslaiset nousukkaat , joille raha on tärkein elämänarvo.
Osta pois , hyvä ihminen , talo on ruma ja hengetön ja tonttia ei ole , mutta osta jos sinua miellyttää.
tuollanen hallimainen ja kylmä.
tuolla varmaan kaikuu sisällä.
varmaan löytyy kivempikin koti.
Mutta jos mulla olis rajattomasti rahaa käytössä, ostaisin ihan erilaisen kodin. Sellasen kodin näköisen, jossa esim. olis kaikille makkarit samassa kerroksessa.
kämppä harkinnassa. Tietenkin menee täysremonttiin, tai saattaa joutua purkamaan koko mörskän. Sisustus ei ole mun makuun, ja pihakin niin suttuinen.
Mutta rahastahan mulla ei pulaa ole, voitin taannoin lotossa, ja kirurgisten toimenpiteiden jälkeen sain itselleni iskettyä vielä rikkaan miljonäärimiehen. Hahahahahahhah....
Että yhteistä kotia tässä nyt katsellaan.
Ajatella, minusta, rumasta ja lihavasta yh.sta tuli tällainen leidi! :)
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
HARKITSISI asuvani Turussa. Anteeksi. Ja tuossa kyseisessä talossa en todellakaan haluaisi asua.
Jos ihmisellä on tuollainen omaisuus, en ymmärrä, mitä hän tekisi tuolla ja tuollaisessa talossa. Miksi maksaa kämpästä yli miljoona vain laittaakseen sen remonttiin? Eikö Turusta löydy muuttovalmista 11 miljoonalla (jos Turussa on pakko asua)? Eikö 11 miljoonaa omistava halua jotain uniikkia ja täydellistä, kun siihen on mahdollisuus?
En asu Turussa, enkä Helsingissä, mutta jos pitäis valita, ehdottomasti Turku. Helsinki on ihan yhtä kiinnosta kuin joku Vladivostok.
Mielipiteitä? Hirvesalossa haluamme jatkossakin asua. Hienot tontit nyt vaan on kivenalla.
AP