Auttakaa :o( Mistä voin tietää onko miehellä mua kohtaan mitään tunteita?
Kommentit (8)
asiasta. Ja muista, että tunteet ovat vaihtelevaisia varsinkin elämänmuutostilanteissa kuten lapsen syntymässä, ja useimmilla pareilla tulee vaiheitaj oissa tunteita ei oikein ole, ja näiden vaiheiden yli mennään tahdolla olla yhdessä silti. Tunteet voivat hyvinkin palata uudestaan vaikka ne välillä olisivat olleet poiskin.
kaverillisia vai romanttisia. Seksiä harrastamme, mutta muuten hän on aika etäinen :o( Sydäntä raastaa. Vauva on vasta 3 kk. Ap
Olet kumma tyyppi. Voi naida miehen kanssa ja väsätä sen kanssa vauvankin, mutta ei voi kysyä siltä tunteista.... Huoh!
Olisiko vain parasta olla kysymättä? Mitä pitäisi tehdä? Mies suostui kuitenkin tulemaan perheneuvolaan, ollaan oltu siellä jo kerran. Ap
Jos kysyn asiasta, mies ahdistuu eikä osaa sanoa mitään. Olisiko vain parasta olla kysymättä? Mitä pitäisi tehdä? Mies suostui kuitenkin tulemaan perheneuvolaan, ollaan oltu siellä jo kerran. Ap
Anna hänelle aikaa ja tilaa. Ei hän välttämättä itsekään tiedä mitä tuntee sinua kohtaan nyt. Voi olla ettei hän tosiaan juuri nyt tunne sinua kohtaan mitään romanttisia tunteita mutta eihän sellaisia tarvitse koko ajan parisuhteessakaan tuntea. Esim. aika monella miehellä on niin että kun ensimmäinen lapsi syntyy, miehen on vaikea suhtautua äitiin seksuaalisena naisena johon tuntee vahvaa intohimoa. Tällaiset menee kyllä yleensä ohi kun aika kuluu ja mies sopeutuu uuteen elämäntilanteeseen.
Vaikea liitto on teille luvassa jos odotat aina jotain romanttista tunteen paloa ja aiot raahata miehen perheneuvolaan jos sitä ei tunnu jollain hetkellä olevan.
Emme ehtineet tutustua kunnolla kun vauva ilmoitti tulostaan. Siksi ollaan molemmat aika hukassa. Perheneuvola oli myös miehen ajatuksissa. Mutta ihan totta on varmasti, että mun ei pitäisi nyt perätä miehen tunteista.
Voi olla että mulla on ollut ihan väärä kuva ajasta synnytyksen jälkeen. Rakkauden ja huolenpidon tarve myös mua kohtaan tuntuu niin tärkältä.. En halua ajaa tätä tilannetta umpikujaan. Eli parempi siis olisi vetäytyä? Ap
kysymällä