Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kirja aiheesta "mistä lapset tulevat" 5-vuotiaalle

Vierailija
07.06.2012 |

Osaisiko joku vinkata hyvän kirjan, jolla voisi kertoa lasten tekemisestä ja syntymisestä 5-vuotiaalle?

En haluaisi järkyttää liioilla yksityiskohdilla mutta ikätasoisesti pitäisi saada kerrottua. Kuvat auttaisivat kovasti kun puheet ei tunnu riittävän. : )

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun äiti muni".

Humoristinen , ei liian paljoa yksityiskohtiin menevä, helppo lukea. Kerrassaan lapselle sopiva. Eri ikäiset lapset voivat ottaa kirjasta sen opin mitä kaipaavat. Meillä 3v oli sitä mieltä , että lapsia voi oikeasti tulla kivien alta ja piparitaikinasta, mutta 5v ymmärsi jo kirjan "opetuksen" ihan hyvin.

Vierailija
2/6 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks mitä meidän tytölle luin kun pikkuveljeä odotin oli "vallaton vauva".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku vinkata hyvän kirjan, jolla voisi kertoa lasten tekemisestä ja syntymisestä 5-vuotiaalle?

En haluaisi järkyttää liioilla yksityiskohdilla mutta ikätasoisesti pitäisi saada kerrottua. Kuvat auttaisivat kovasti kun puheet ei tunnu riittävän. : )

Tälläinen kirja olisi: http://prisma.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/prisma/mista-…- itse olen sitä katsonut saman ikäiselle lapselle. Kuvia ja selkeät kertomukset löytyy. (:

Vierailija
4/6 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan osaa auttaa?

Vierailija
5/6 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi selailla vähän valikoiden jos jotkut kohdat tuntuvat liian roisilta.

Vierailija
6/6 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä kuvakirja on Katerina Janouch: Mistä on pienet vauvat tehty? Voin suositella sitä ainakin 7-8 -vuotiaille, mutta 5-vuotiaasta ei ole kokemusta, joten lukaise se varmuudeksi itse ensin. Kirjassa puhutaan tosi kauniisti rakkaudesta ja asiat kerrotaan suoraan kivojen kuvien avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän