Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: oletko hyvä pidättämään pissa ja kuinka monta tuntia

Vierailija
06.06.2012 |

Täällä AV.lla tuntuu olevan niin helvetin hyviä pidättelijöitä???

Joskus täällä oli kyllä ketju housuun pissaamisestakin ja niitäkin oli paljon.

Itse en ole hyvä pidättämään ja käyn vessassa parin tunnin välein.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä pidättämään, ihan normaalia on että aamulla klo 7 jälkeen käyn seuraavan kerran pissalla klo 17, sitten kolmannen kerran ennen nukkumaan menoa klo 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos autossa alkaa pissattamaan niin ihan hyvin pysy pisu sisällä mikäli ei huoltoasemaa satu kohdalle muutamiin kilometreihin.

Ei ole ikinä lurahtanut housuun.

Vierailija
4/6 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen riitti, että kävin pissalla aamulla ja illalla, harvoin päivällä. Nykyään jostain syystä kuitenkin joudun käymään suunnilleen neljä kertaa päivässä.. Pidätyskyky on hyvä, ikinä ei ole tullut housuun. Toivottavasti vielä pysyykin hyvänä.

Vierailija
5/6 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tuskaa joka alkionsiirrossa kun sinne pitää mennä rakko täynnä. Tai rakko ei siis edes saa olla ihan täysin täynnä mulle nyt vihdoin viimeks kerrottiin. Että sittenkään ei onnistu jos on liian täynnä, mut vähintään puolillaan pitää olla.

Ja sitä sit yrittää ajottaa sen pissahädän alkavaksi just sillon kun se alkionsiirto on. Mutta ne ajat on aina myöhässä. Joskus oon joutunut käymään kusasemassa just ennen siirtoa, mut sillon täytyy osata pissiä vaan puolet pois ettei rakko ole tyhjä.

Vierailija
6/6 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras suoritus on, kun teininä olin kesätöissä mansikkamaalla ja en uskaltanut kysyä keneltäkään, missä vessa on. Pissahätä alkoi melko aamusta kun olin vähän aikaa ollut töissä ja urhollisesti pidättelin työpäivän loppuun saakka, eli varmaan lähemmäs 8 tuntia. Kotimatkakin kesti ainakin 30 minuuttia jos ei enemmänkin. Kotona vasta juoksin vessaan ja liruttelin koko päivän edestä.

Enää en noin uhkarohkeaksi rupeaisi, ei tee varmaan hyvää munuaisille tai muulle elimistölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän