Meillä eka käynti ens viikolla
Joo ollaa menos eka käynnille PHKS:n 30.11. Mulla on verikokeet otettu, kaikki ok ja miehen simppatesti toimitettu, siittoöiden määrä vähentynyt, 8milj.
Mies menossa ens viikolla töihin saikun jälkeen ja olis ollu työkeikka pohjoiseen. Ilmoitti ettei pääse lähtemään lääkärikäynnin takia, sanoi menevänsä jälkitarkastukseen umpisuolesta (umpparin takia kyllä ollut juuri saikulla, mut oikeestihan siis ei ole mitään jälkitark.), kehottivat vain siirtämään aikaa. Noh, emme aio siirtää aikaa, mistä tietää koska sais seuraavan ajan. Mies vain totesi ettei todellakaan minkään työkeikan takia siirrä lääkäriä.
Itselläni ei ongelmaa, koska meillä töissä oma terkka ja lääkäri, niin saan sieltä lapun.
Ens viikkoon jännäillään, mitä ne sanoo...
Kommentit (3)
ja kerto kieltäytyneensä työkeikasta. Alkuviikosta se kyl lähtee käymää Jyväskylässä parin päivän työkeikalla. Muuten se kyl joustaa paljo töissä ja sai just ylennyksen ku olivat kuulleet aikovan vaihtaa työpaikkaa.
Lupas tulla mun kanssa kaikille hoitokäynneille, vaikka joutuukin pitämään omaa lomaa. Haluaa olla täysillä mukana.
Rakennamme juuri taloa ja suunnitteli jo yhen makkarinkin suuremmaksi et mahtuu pinnasänky ja hoitopöytä.
Mut nyt pitää suunnitella nukkumaan menoa...
Hei Nasu80!
Meillä on myös aika ensimmäiselle käynnille ensi viikolla, 1.12., tosin Oysiin.. Jännittää ja mietityttää, et mitä ne sanoo ja miten tästä edetään...
Tsemppiä!
Olipa miehesi reipas, kun kieltäytyi työkeikasta. Onhan nämä asiat yhteisiä. Onnneksi on sellainen työpaikka, että uskaltaa sanoa noin.
Mä itse olin tänään ekalla käynnillä ilman miestä, koska häneltä on jo simppatulos, mutta multa puuttuu vielä testejä. Kutsu tuli vain minulle, mutta olisin kyllä kaivannut henkistä tukea. Meinasin karata odotushuoneesta, kun näin sen lääkärin. Ei kätellyt, pälyili omituisesti, oli todellakin jo ylittänyt eläkeiän...