Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin tänään ehdan av-mamman kaupassa

Vierailija
06.06.2012 |

Ostoksia pakatessani tuli joku hieman väsähtäneen näköinen mamma kahden mukulansa kanssa ihan avoimesti siunailemaan ostoksiani. Itselläni oli mukana 1½v lapseni. Tämä mamma ripitti minut mm. ostamastani tupakasta (ja vielä 3 askia!!), täysmaidosta, juustonaksupussista, saarioisten maksalaatikosta, grillikyljestä ja eineslihapullista. Ihan hyvällä vaan, kun toivoo että lapsestani ei tule yhtä paksu kuin minä olen. Muut asiakkaat olivat kovin vaikean oloisia ja välttelivät katsekontaktia.

Hei sinä mamma, varmaan täällä pyörit kun teksti oli ainakin suoraan av:n ketjuista. Tässä sinulle huojentava asianhaara: olin mummolleni kaupassa. Anteeksi että autoin iäkästä mummoani ja vein hänelle mitä hän halusi. En haluaisi saarnata 87v mummolleni enää täysmaidon haitoista ja vaihtaa hänen rakastamaansa grillikylkeä jäävuorisalaattiin. Lupaan myös jatkossakin pitää läskini itselläni, lapseni syö jatkossakin terveellisesti ja säännöllisesti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luojani. Mä olin kuvitellut jo kaiken lukeneeni/nähneeni =D

Vierailija
2/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tällä reissulla tekemäni ostokset olivat mummolleni. En jaksa mummoani myöskään enää ripittää tupakan haitoista, vaikka itse en ikinä ole polttanutkaan.

-ap

Vierailija
4/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolle mummolle... Onko se nyt oikeasti niin tärkeää, mitä muut ajattelee, että pitää jossain vitun internetissä puhua paskaa ja vääristellä totuutta?

Ketään kun ei oikeasti kiinnosta. Aivan sama vaikka tupakoit tai syöt grillikylkeä ja juot täysmaitoa. Sulla on siihen oikeus, ei sun tarvitse kehitellä mitään mummoja tai muita tarinoita sen ympärille.

Vierailija
5/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin väittänyt, että safkat on minun ja että koppa kaljaa odottaa jo autossa, kun et jaksanut kaikkea kantaa kerralla.

Vierailija
6/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolle mummolle... Onko se nyt oikeasti niin tärkeää, mitä muut ajattelee, että pitää jossain vitun internetissä puhua paskaa ja vääristellä totuutta?

Ketään kun ei oikeasti kiinnosta. Aivan sama vaikka tupakoit tai syöt grillikylkeä ja juot täysmaitoa. Sulla on siihen oikeus, ei sun tarvitse kehitellä mitään mummoja tai muita tarinoita sen ympärille.

Hävettääkö?

Vierailija
7/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenikään että olisin antanut hänen polttaa tupakkaa. Sovittiin että hän saa itse päättää asiasta kun täyttää 90, eikä hän sitä ennen myöskään kertaakaan polttanut.

Vierailija
8/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei voi olla mummolle? Monikin ihminen käy kaupassa iäkkään vanhemman/isovanhemman puolesta.

Vierailija
9/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna, tuijotin vaan suu auki. En ole tottunut siihen että kukaan kyttää ostoksiani (omiani tai mummoni) saati sitten että tulee niistä avautumaan. Ehkä mammalla on nyt parempi mieli kun kuvittelee antaneensa yhdelle läskille opetuksen.

-ap

Vierailija
10/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein silloin vaarilleni mm. punaista Smarttia, täysmaitoa ja lenkkimakkaraa:D Joku tantta sitten sanoi, etten kai todellakaan aio syöttää noita lapselleni...Joillain ei vain ole muuta elämää.

Vierailija
11/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä totesi mamman lähdettyä vaan hieman hämmentyneenä "pöijjä" = pöljä :D

-ap

Vierailija
12/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna, tuijotin vaan suu auki. En ole tottunut siihen että kukaan kyttää ostoksiani (omiani tai mummoni) saati sitten että tulee niistä avautumaan. Ehkä mammalla on nyt parempi mieli kun kuvittelee antaneensa yhdelle läskille opetuksen. -ap

Kylla niista varmasti olisi jotain kritiikkia saanut aikaan.

t.usalainen

Vierailija
13/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin sitten kilttinä tyttönä siskon pyynnöstä ostamassa vaippoja kaupasta ja sain siellä hirveän ryöpytyksen iäkkäältä mummelilta teiniäitiydestä, avioliiton ulkopuoleisista lapsista/seksistä (ei sormusta nääs nimettömässä :D). Olin kuulemma vastuuton kakara ja lapsi pitää ottaa pois ja vanhempien antaa minulle selkäsauna. :D

Vierailija
14/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottuna, tuijotin vaan suu auki. En ole tottunut siihen että kukaan kyttää ostoksiani (omiani tai mummoni) saati sitten että tulee niistä avautumaan. Ehkä mammalla on nyt parempi mieli kun kuvittelee antaneensa yhdelle läskille opetuksen. -ap

Kylla niista varmasti olisi jotain kritiikkia saanut aikaan.

t.usalainen

Mä ainakin teen näin jos joku mulle tulee saarnaamaan! "voi herranjumala.. ihan sitten valkosia vehnäjauhoja menit ostamaan!"

Vierailija
15/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleenikään että olisin antanut hänen polttaa tupakkaa. Sovittiin että hän saa itse päättää asiasta kun täyttää 90, eikä hän sitä ennen myöskään kertaakaan polttanut.

Mitä vittua se sulle kuuluu polttaako mummo vai ei? Saa itse päättää, kun on tarpeeksi vanha...!! Eiköhän liki 90-vuotias osaa itse päättää.

Vierailija
16/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua se sulle kuuluu polttaako mummo vai ei? Saa itse päättää, kun on tarpeeksi vanha...!! Eiköhän liki 90-vuotias osaa itse päättää.

Tuskin tuo vastaaja tosisaan oli. Vähän huumorintajua kehiin ;)

Vierailija
17/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla niista varmasti olisi jotain kritiikkia saanut aikaan. t.usalainen

Mä ainakin teen näin jos joku mulle tulee saarnaamaan! "voi herranjumala.. ihan sitten valkosia vehnäjauhoja menit ostamaan!"

energiajuomia taalla korissa vaikka olet noin vasyneen nakoinen?

t.usalainen

Vierailija
18/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea av-mamman ruumiillistuma. Ei ole näiden natsiäitien lapsilla helppoa...

Vierailija
19/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo vastaaja tosisaan oli. Vähän huumorintajua kehiin ;)

Tällä palstalla ei koskaan voi tietää milloin joku on tosissaan ja milloin sarkastinen...

Vierailija
20/21 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on av-mamma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan