Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sellainenkin mies pettää, jolla on hyvä, kaunis vaimo, perhe ja kaikki hyvin?

Vierailija
06.06.2012 |

Mitä hän sillä hakee?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat (ja ilmeisesti ystäväpiirisikin) nimenomaan kuulua näihin "psyykehäiriöisiin" ihmisiin joilta puuttuu kyky ajatella omaa munaa pitemmälle!

Minäminäminä tyyppejä jotka aattelee että " Kun MULLA nyt vain sattu tekemään mieli vierasta pillua ja kun se oma vaimo niin tuttu ja tylsä!"

Uskomattoman itsekeskeisiä ihmisiä!

"Nykypäivää" se voi olla sulle sun omassa päässäs, mutta mikään ei muuta sitä tosiasiaa että loukkaat siinä verisesti läheisintä ihmistä!

Vaikka niin tapahtuu kaikilla sun 30 kaverilla niin se ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää! Et taida tietää edes alkeita siitä mitä tarkoittaa toisen kunnioittaminen!

Onneksi mun mies ei kuulu tuohon sun

"nykypäiväiseen" kaveripiiriis!!

Ja Luojan kiitos, silti on vielä tänä päivänä olemassa normaalilla tunne-elämällä varustettuja ihmisiä, joille on selviö että parisuhde tarkoittaa 100% uskollisuutta toista kohtaan!!

Vierailija
2/64 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa selitys oli jännitys ja että tilaisuudet houkutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkean nyt aiheesta, mutta itse mietin tässä taannoin tätä pettämis asiaa ja kysynkin, että millainen nainen alkaa flirttailemaan varatulle miehelle?

Huvitti kun eräs nainen alkoi lirkuttelemaan yhtäkkiä miehelleni asioilla (kumpikaan emme tunne tätä naista juuri lainkaan) kun itse olin vieressä ja hän taatusti tietää että olemme yhdessä. Miten säälittäviä voi jotkut olla, että kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja miehille ja luulevat että kaikki miehet haluaa ja jättää nykyisen naisen ihan vain sen naisen takia? Tuntuu että kuvitellaan itsestä liikoja, aivan kuin mies dumppaisi kumppaninsa jonkun taviksen vuoksi ja yleensäkin heittäisi pitkän suhteen hukkaan..

Ihmetyttää, mitä tuollaisten naisten päässä liikkuu, tuskin hänkään pitäisi jos joskus itse menisin iskemään hänen miestään. Mielestäni on epäkunnioittavaa yleensäkin yrittää sotkeentua varattuihin ja kuvitella saavansa jonkun puolison tuosta vain, sekä melkoisen veemäistä käytöstä minua kohtaan myös.

No, onneksi miestä ei kiinnosta muut eikä varsinkaan tuollaiset naikkoset jotka tyrkyttää itseään, koska tietäähän sen että vaikka erehtyisi joskus tuollaisen naisen kanssa olemaan niin ne yrittäisivät kuitenkin muita varattuja jatkossakin. Ja kertoohan se paljon naisesta jos ei miehen nykyistä kumppania ja toisten suhdetta kunnioita edes tuon vertaa...

Mun mielestä tollaset naiset on vaan aika säälittäviä huomionhakijoita joita ei näköjään kelpuuta edes kukaan vapaa mies... Mitäs mieltä te olette?

Vierailija
4/64 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisen epävarma itsestäsi ja suhteestanne.

Poikkean nyt aiheesta, mutta itse mietin tässä taannoin tätä pettämis asiaa ja kysynkin, että millainen nainen alkaa flirttailemaan varatulle miehelle? Huvitti kun eräs nainen alkoi lirkuttelemaan yhtäkkiä miehelleni asioilla (kumpikaan emme tunne tätä naista juuri lainkaan) kun itse olin vieressä ja hän taatusti tietää että olemme yhdessä. Miten säälittäviä voi jotkut olla, että kuvittelevat olevansa joku taivaanlahja miehille ja luulevat että kaikki miehet haluaa ja jättää nykyisen naisen ihan vain sen naisen takia? Tuntuu että kuvitellaan itsestä liikoja, aivan kuin mies dumppaisi kumppaninsa jonkun taviksen vuoksi ja yleensäkin heittäisi pitkän suhteen hukkaan.. Ihmetyttää, mitä tuollaisten naisten päässä liikkuu, tuskin hänkään pitäisi jos joskus itse menisin iskemään hänen miestään. Mielestäni on epäkunnioittavaa yleensäkin yrittää sotkeentua varattuihin ja kuvitella saavansa jonkun puolison tuosta vain, sekä melkoisen veemäistä käytöstä minua kohtaan myös. No, onneksi miestä ei kiinnosta muut eikä varsinkaan tuollaiset naikkoset jotka tyrkyttää itseään, koska tietäähän sen että vaikka erehtyisi joskus tuollaisen naisen kanssa olemaan niin ne yrittäisivät kuitenkin muita varattuja jatkossakin. Ja kertoohan se paljon naisesta jos ei miehen nykyistä kumppania ja toisten suhdetta kunnioita edes tuon vertaa... Mun mielestä tollaset naiset on vaan aika säälittäviä huomionhakijoita joita ei näköjään kelpuuta edes kukaan vapaa mies... Mitäs mieltä te olette?

Vierailija
5/64 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen kommentoisin sen verran, että minä olen kaunis ja meillä periaatteessa kaikki hyvin, mutta seksi ei nyt suju.

Meillä on kolme pientä lasta ja seksi on nyt todellakin jäissä. Eli tämä voisi olla syy pettämiseen, mutta tokkopa mies on sellainen sika.

Vierailija
6/64 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suurin syy.

Osa pystyy yksiavioisuuteen, osa ei. Ne jotka eivät pysty, pettävät. Ja syy varsin luonnollinen.

Vierailija
7/64 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on oltu vuosikymmen yhdessä niin voisin jo sanoa luottavani mieheeni.. En ole epävarma itsestäni enkä suhteestani, mietin vain miksi kukaan nainen noin tekee, siis flirttailee varatun kanssa? Miksi ei vapaiden? Kun kerran itse seison vieressä, niin mitä siitä flirtistä saa irti? Toki itsekin olen joskus aikanani flirttaillut eikä se ole vakavaa tai sillä ei ole mitään merkitystä, mutta en nyt sentään alkaisi miehelle jonka vaimo seisoisi vieressä.. Musta se ois jotenkin epäkunnioittavaa. Ehkä mut sitten on vaan kasvatettu erilailla etten halua loukata ihmisiä... Koska moni nainen saattaisi loukkaantua jos alkaisin töissä flirttailemaan heidän miehilleen jotka käy asiakkaana..

Vierailija
8/64 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäi sit lainaus pois tekstistä, vastaus oli sinulle joka vastasit tuohon pitkähköön viestiini jossa kysyin mielipiteitä...

Vierailija
9/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen ei luonnostaan ole yksiavioinen. Se on suurin syy.

Osa pystyy yksiavioisuuteen, osa ei. Ne jotka eivät pysty, pettävät. Ja syy varsin luonnollinen.

Ihminen ei ole "luonnostaan" paljon muutakaan, mutta silti eletään joidenkin pelisääntöjen mukaan. Jos lakeja ei olisi, aika moni toimisi niitä vataan, ihan vaan "luonnotaan". (Esim. ihmisille on ihan luonnollista myös toisten ihmisten tappaminen, vaikka yritettäisiin kuvitella nykyisin muuta.) Kaikkia mielitekoja ei tarvitse toteuttaa, vaikka haluaisi tehdä mitä, siinä se luonteen lujuus mitataan.

Pettäjät on vässyköitä.

Vierailija
10/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sorry nyt vaan kaikki "kukaan ei petä jos parisuhde on kunnossa" -moralistit), sillä muiden naiskentelulla ei ole mitään tekemistä sen parisuhteen kanssa vaan sen pettäjän huonon itsetunnon ja sen pönkittämisen kanssa. Jotkut vaan kuvittelee että heidän arvonsa ihmisenä on täysin riippuvainen siitä, kuinka vastakkainen sukupuoli huomioi ja ainoa oikea huomioimisen malli on paneminen. Itsellä yksi tällainen naispuolinen ystävä...

Vierailija
11/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se on niin kiellettyä=jännää=tuhmaa.

Vierailija
12/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellainenkin mies pettää, jolla on hyvä, kaunis vaimo, perhe ja kaikki hyvin? Mitä hän sillä hakee?

Ihan niin kuin pettämisen voisi perustella sillä, että vaimo ei ole tarpeeksi hyvä (?) ja kaunis, tai että menenpä ja petän, kun kaikki ei nyt ole hyvin. Syyt ovat miehen korvien välissä: itsekkyyttä, ei kunnioita vaimoa eikä itse tekemiään sitoumuksia, menee mielihalujensa perässä seurauksia miettimättä jne.

Vierailija
13/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellainenkin mies pettää, jolla on hyvä, kaunis vaimo, perhe ja kaikki hyvin? Mitä hän sillä hakee?

Ihan niin kuin pettämisen voisi perustella sillä, että vaimo ei ole tarpeeksi hyvä (?) ja kaunis, tai että menenpä ja petän, kun kaikki ei nyt ole hyvin. Syyt ovat miehen korvien välissä: itsekkyyttä, ei kunnioita vaimoa eikä itse tekemiään sitoumuksia, menee mielihalujensa perässä seurauksia miettimättä jne.

Kotona silti pysytään velvollisuudesta ja rakkaudesta lapsiin ja yhdessä eletyn elämän vuoksi.

Vierailija
14/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvä kaunis vaimo" voi olla lahna tai estynyt sängyssä, motkottaa ja viedä miehen itsetunnon.

Yleensä yhden illan jutuilla haetaan seksuaalista jännitettä, ja suhteilla itsetunnon kohotusta.

Minulla on maailman täydellisin mies, mutta valitettavasti sängyssä hän täydellisesti hoitaa tonttinsa antamatta itsestään mitään. Minä haluan (ainakin välillä) sänkyyni miehen, joka puhuu rumia, on kovakourainen, hölmö, himoitsee jotain kiellettyä jnpp. Yhden illan suhteessa näitä "neanderthalilaisia" on saatavissa. En silti vaihtaisi miestäni heihin.

Ehkä miehillä on vähän sama. Kaunis vaimo kauniissa kodissa on statusjuttu, ja kiva että lapset saa kasvaa hyvässä ympäristössä, mutta seksuaaliset tarpeet ei sovi yhteen keskiluokkaisen idyllin kanssa?

Vierailija
15/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vaikka Jonas Bergströmiä.. sillä oli oikeesit mahdollisuus päästä Naimisiin oikean Prinsessan kanssa (ja vieläpä kauniin) ja se meni munaamaan tilaisuutensa pettämällä.. mahtaa jätkää vitutta :)

Vierailija
16/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää mennä naimisiin/olla parisuhteessa jos se yksi oma rakas ei riitä.

Tai sitten pitää ottaa sellainen vaimo joka hyväksyy toiset naiset tai haluaa itsekin elää vapaassa suhteessa!

Eikä olisi helpompi olla vapaa niin saisi tehdä ihan mitä haluaa ja koska haluaa ilman, että loukkaa toista ja särkee toisen sydämen?

Itsekästä...ja ihan sama mitä ne muut "kaverit" tekee sillä jokainen on vastuussa vain omista teoistaan.

etenkin esimiesasemassa olevalla miehellä ja sillä alalla, jossa olen töissä, se vahvistaa mielikuvaa auktoriteetista ja hyvästä elämänhallinnasta. Toiseksi, olen halunnut perillisiä ja heille turvallisen kasvuympäristön. Tähdennän vielä: se että petän ei tarkoita sitä että en rakasta vaimoani. Seksi ja rakkaus eivät ole sama asia. Sen olen oppinut, että miesten ja naisten välinen suurin ero on se, että naiset tuntuvat sekoittavan seksiin melkein aina myös romanttisia tunteita. Sen vuoksi irtosuhteet eivät aina onnistu vaikka niistä olisi aluksi yhteisymmärrys sopimuksen hengessä.

idiootti tai sitten vain hilpeä provo. Teoriasi miesten ja naisten erilaisuudesta olet kehittänyt omassa pikkupäässäsi saadaksesi itsellesi puhtaan omatunnon uittaessasi kulliasi huorissa.

Täytyisi muuten olla aika kapeakatseinen ja itsekeskeinen älykääpiö jos hankkisi perheen statustaan korottaakseen, tämän vuoksi kallistunkin provon puolelle! :)

Vierailija
17/64 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jännitystä ja vaihtelua?

Vierailija
18/64 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies jne? En osaa vastata, tein sen silti.

Vierailija
19/64 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoho on aina vihreämpää toisella puolella.

Vierailija
20/64 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies kaipaa jatkuvasti todisteita miehuudestaan. Ja toisten onnellisuudesta ei koskaan tiedä. Ihmiset on taitavia pitämään kulisseja yllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän