Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Biothermin kasvovedestä?

Vierailija
06.06.2012 |

Mulla on sekaiho (ehkä vähän kuiva) ja jonkun verran mustapäitä ja muita epäpuhtauksia.

Mitä mieltä olette tuosta Biothermin Hydration Lotion-kasvovedestä? Olisko parempi se vaalenpunainen pullo?

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Ihonhoito/Kasvojen-h…

Entä saako tuolla kasvovedellä myös meikit veke (meikkaan kevyesti, vähän meikkivoidetta ja aurinkopuuteri)?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut todella tyytyväinen. Se vaaleanpunainen on tarkoitettu kuivalle iholle.

Kasvovesi ei poista meikkejä, meikit puhdistetaan puhdistusaineella (puhdistusmaito, -geeli tms.) ja vasta sen jälkeen laitetaan kasvovesi.

Vierailija
2/4 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kakkoselle! Taidan päätyä tuohon vihreään puteloon :)

Kirjotin ehkä vähän epäselvästi, mutta siis tarkoitin että saako tuollameikin rippeet pois. Itse puhdistan puhdistusmaidolla, mutta tuntuu että silti jää vielä ihoon jotain mönjää, eikä kaikki lika ja meikit lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, ymmärsin väärin :)

Itse putsaan joskus toisen kerran puhdistusmaidolla jos tuntuu, että ihan kaikki ei lähtenyt. Kasvoveden laitan vasta puhtaille kasvoille eli en osaa sanoa.

Jos sinulla on kuitenkin ihossa myös kuivuutta niin olisiko tuo vaaleanpunainen parempi?

Vierailija
4/4 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantyyppinen iho kuin sinulla, biothermin vihreää käytän, punainen ei sopinut yhtään. Hyvin poistaa meikinrippeet.