Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIS KAI MULLA OLI VARMAT PÄIVÄT? EIKS NIIN?

Vierailija
06.06.2012 |

Oon kyllä niin tyhmä etten osaa laskea taas yhtään! Voiko joku kuukautiskierrosta tajuava kertoa, että ei ole syytä huoleen! Menkat siis alkoivat 20.5., vahinko sattui 1.6. Kuukautiskierto on mulla ollut yleensä sen 28 päivää.

Eiks niin, että toi vahinko sattui liian aikaisin osuakseen ovulaatioon KUN MULLA ON NIIN SÄÄNNÖLLINEN KIERTO? Kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kuinka täsmällinen kierto on ja kuinka monta päivää laskee varmoiksi.

28 pv kierto 3 pv menkkojen jälkeen ja 4-5 päivää ennen, että ei niitä varmoja päiviä montaa ole kuussa.

Mutta meillä toiminut 15 vuotta.

Sitä ennen 2 lasta ja tärppäsi 2-3 kuukaudessa kun "aloimme yrittämään".

Vierailija
22/31 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tuo nukkuu meidän 3-v sitten varmoina päivinä sattunut yksi vahinko. Ja samoin mulla oli erittäin säännöllinen kirto.

tai no en nyt sanois vahinko kun tarkoitus oli muutamaa kuukautta myöhemmin joka tapauksessa aloittaa yritys kunhan saan ensin koulu paperit ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmoja päiviä on lähinnä kuukautisten aikaan. Tolla normaalilla 28 päivän kierrolla varmoja päiviä ei ole käytännössä oikein koskaan. Kierronseurantaan ja omaan kroppaan on täytynyt tutustua todella tarkkaan ja monen kierron ajan, jotta tietää varmoista päivistään yhtään mitään. Muuten kyseessä on lähinnä hakuammunta.

Ja mitä ap:n tapaukseen tulee, kuten joku sanoikin, niin aika hyvinhän tuo just siihen ovulaation alle sattui. Mutta älä huoli, ei se raskautuminen nyt niin katastrofi yleensä ole, siihen ehtii tottua ja olosuhteensa sopeuttaa aika hyvin sen yhdeksän kuukauden aikana, vaikkei siltä just tällä hetkellä tuntuisikaan.

Vierailija
24/31 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan turha huolehtia. Apteekkiin mars!

Vierailija
25/31 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ottaa tapahtuneesta? Heti vuorokaudenko sisällä?

Vierailija
26/31 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkiehkäisypilleri.

Vierailija
27/31 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa pillerin, jonka voi ottaa 5 päivän sisällä yhdynnästä, jos lipsahtaa yli tuon 72h, jonka saa siis ilman reseptiä.

Mutta ap.lla ei todellakaan ollut mikään "varma päivä" vaan erittäin otollinen päivä raskautumiselle. Kuinka sulla on naisen kuukautiskierron tietämys noin heikossa??? Kertaa biologiaa.

Vierailija
28/31 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry tämä synkkä nauru, mutta itse olen samassa liemessä. Että lisää wt:tä saattaa olla tähänkin torppaan tulossa. Tsemppiä vaan kohtalotoverille näin menkkoja odotellessa...

Keskeytetty yhdyntä ei myöskään ole ehkäisykeino. Miksi annoin periksi miehelle, huoh.

Nim.merk.3 päivää myöhässä, kierto 28, vahinko samoihin aikoihin kuin ap:lla

Vierailija
29/31 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein suloinen pieni vauva :D :D

Vierailija
30/31 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varmaa ei oo kuin kuolema ja verot. Ettekö tosiaan ole kykeneväisiä a) nappaamaan aamuvitamiinien kanssa sitä e-pilleriä; b) pistämään jalat ristiin jos äijällä ei kortonkia c) hakemaan heti ne jälkiehkäisyt, jos "vahinko" on sattunut.

Mä alan menettää uskoni naisiin. Idioottejahan ne on.

Vierailija
31/31 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta riittää...

että tulin raskaaksi ensimmäisellä kierrolla. mies joutui sairaalaan, joten tiedän, että yritystä oli vain tuo kerta.

Ei niitä minään sarjatulena tarvi tehdä, lapsia.

Vai missä sä bilsan tunnit olit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme