Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viiden lapsen vl-äiti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
06.06.2012 |

olen pienen hetken linjoilla

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Uskotko että helluntailaiset, vapaakirkkolaiset yms ovat saman armon ja vapahtajan alla kuin sinä itse?

2. Ikäsi ja oletko nyt raskaana?

3. Onko keskeytetty yhdyntä sinusta syntiä? Entä jos laukeaa suuhun? Tai käteen?

4. Haluaisitko koskaan meikata tai värjätä hiuksia?

5. Onko se totta, että huulikiillettä te saatte käyttää?

6. Kuvastaako elokuva Kielletty hedelmä mielestäsi hyvin elämäntapaasi ja uskoasi?

7. Voitko rukoilla mun puolesta ja viedä rukousaiheen minusta seuroihinkin, koska mulla on niin vaikeeta.

8. Haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
22/59 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehtinyt olla työelämässä? (Tai halunnut olla...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täysin maidoton olisi selkeämpi? Vai saatko kaseiinista oireita?

Vierailija
24/59 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä uskovia rajaa kristityiksi vaan kaikki ne, jotka elävät uskonsa mukaan, pelastuvat. Esim.muslimit, jotka eivät edes ole kristinuskon ydinsanomaa kuulleet.

Olen 28v.ja lapset on 8,6,4,2 ja 4kk enkä ole tällä hetkellä raskaana. Varmaan kohta olen.. Todella hyvin olen jaksanut lasten kanssa enkä uutta raskautta pelkää.

Suhde ehkäisyyn; vanhempien voimavarojen salliessa ei tulisi ehkäistä

Kuitenkin ehkäisy ei ole pelastuskysymys.

Olen kirjoittanut ylioppilaaksi ja sen jälkeen opiskellut vuoden verran yliopistossa kasvatustieteitä, en nyt opiskele eikä edes houkuta.

Olen tehnyt yhteensä reilu 2vuotta perhepäivähoitajan hommia. Nyt ollut toisen lapsen syntymästä kotiäitinä ja nautin tästä suunnattomasti

Vierailija
25/59 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on toinen kommenttini ja tuonne ylemmän kirjoitin yhden. Niin että et sinä täällä ole avaajan kanssa kahden. :-) Meitä on ainakin kolme. luulen että oikeasti enemmän!

Vierailija
26/59 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se pelkkä usko edes pelasta. Täytyy pyrkiä elämään uskon mukaan ja tehdä Jumalan tahto ap

Sinä et taida tuntea Raamattua etkä Lutherin katekismusta. kristinuskon perusajatus on päinvastainen kuin kirjoitit. Nimenomaan PELKKÄ USKO pelastaa, opettaa Luther, ja samoin Uusi testamentti. Luther kiteytty evankeliumin näihihn sanoihin: "yksin uskosta, yksin armosta, Kristuksen ristinkuoleman tähden".

Ihminen EI EDES KYKENE "tekemään Jumalan tahtoa". Ihmien ei voi tehdä itse mitään pelastuksensa hyväksi, vaan on täysin syntinen ja tuomittu, ilman Jumalan antamaa armoa, lahjaksi.

Juuri siksi Kristus kuoli puolestamme. Mikäli ihminen voi itse omilla toimillaan edistää taivaspaikan ansaitsemista, kristus on kärsinyt ja kuollut turhaan.

Sinun kannattaisi ehkä käydä rippikoulu?

kukaan ei voi omilla teoilla tai tekemättä jättämisillä saada pelastusta saati ansaita sitä, mutta uskon tulisi kantaa hedelmää.

Minua inhottaa tuo ns.halpa armo, minusta on kuvottavaa, että uskomalla omalla kohdallasi "Jeesuksen nimessä ja veressä kaikki anteeksi" saisit muka tehdä mitä vain.

Eihän se niin mene. Uskovainen ihminen on erehtyväinen, virheellinen, syntiä teemme, mutta meidän täytyy pyrkiä elää hyvää elämää, tehdä Jumalan tahto. Raamatun mukaan kaikki jotka sanovat "herra herra" eivät peri taivasten valtakuntaa.

Raamatussa puhutaan paljon Jumalan tahdosta.

Eikä edes ole meidän tehtävä sanoa kuka sinne paratiisiin loppujen lopuksi pääsisi.

ap

Vierailija
27/59 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että näin on, koska olen tavannut heitä. Autatteko toisianne? Vai huolehtiiko kukin perhe omista asioistaan?

Vierailija
28/59 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua olla lastesi kanssa arkipäivinä?

Vierailija
29/59 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaan niin totaalisen eri lailla kuin jumalanvaltakunnassa opetetaan? Sisarella ehken ei ole kaikki kunnossa uskomisessa... kaikella rakkaudella! t. "Halu olla uskomassa"

Vierailija
30/59 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaan niin totaalisen eri lailla kuin jumalanvaltakunnassa opetetaan? Sisarella ehken ei ole kaikki kunnossa uskomisessa... kaikella rakkaudella! t. "Halu olla uskomassa"

no hyvänen aika, omia aivoja käyttämällä ja funtsimalla.

Minä olen uskovainen, elän uskoni mukaan. Minä en voi ajatella että vain vl:t pelastuu, ihan hullu ajatus, itseasiassa järkyttävä!

ap

Vierailija
31/59 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää omia rajojaan uskoonsa

Vierailija
32/59 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottelu ja tuholla uhkaaminen on tehokas hallintakeino, silloin varsinkin kun se aloitetaan jo ihan pienestä lapsesta jolla ei vielä ole arvostelukykyä. Lapsi uskoo mitä vanhemmat sanovat.

Vierailija
33/59 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta sitten piireistä poistunut.

Minäkin ajattelin vielä ollessani vl, että kyllä kaikki uskovat pelastuu vaikka vl piireissä opetettiin että vain he pelastuu. Ja tiedän monia jotka ajattelivat niin.

Rupes kuitenkin ahdistaan se ja moni muukin asia, ja sanottiin sitten sopimus irti...

Mutta ei se nyt mitenkään tavatonta ole että ajatellaan ap:n tavoin muidenkin uskovien pelastuvan. Ei kuitenkaan julkisesti, koska "ohje" on se että muut eivät pelastu.

Vierailija
34/59 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi mitään sopimuksia kirjottaa :D jos joku ei tajunnu että se on eronneiden läppä :)

Vierailija
35/59 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että kaikki jotka ovat sydämestään oikealla tavalla uskomassa pääsevät taivaaseen. Ei kaikki vl liikkeeseen kuuluvatkaan pääse taivaaseen. Ei se liike ketään pelasta vaan oikeanlainen usko.

Vierailija
36/59 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että kaikki jotka ovat sydämestään oikealla tavalla uskomassa pääsevät taivaaseen. Ei kaikki vl liikkeeseen kuuluvatkaan pääse taivaaseen. Ei se liike ketään pelasta vaan oikeanlainen usko.

Miksi sitten vl:t väittävät että "tässä joukossa pelastuu"?

Vierailija
37/59 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että näin on, koska olen tavannut heitä. Autatteko toisianne? Vai huolehtiiko kukin perhe omista asioistaan?

masentuneita, voi olla parisuhteessa ongelmia.. Mitä kenelläkin ihmisellä elämässään voi olla.

Autamme ja tuemme toisiamme ystävien, kavereiden ja omien sisarusten kesken.

Itse ajattelen niin, että jos äidin tai isän voimavarat vähissä niin on hyvä ottaa ehkäisy käyttöön. Se on oman elämän kunnioittamista ja lasten arvostamista.

Vierailija
38/59 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun monilla on kymmeniä lapsenlapsia, jopa kolminumeroinen luku, ja parhaimmillaan myös omia pieniä lapsia samaan aikaan lastenlasten kanssa niin millaiseksi isovanhemmuus tuolloin muodostuu?

Tätä olen miettinyt kun omilla lapsillani (ja myös veljeni lapsilla) on hyvin läheinen suhde isovanhempiinsa. He mm. näkevät toisiaan viikottain. Tämä onnistuu helposti kun lastenlapsia on vain 5kpl.

Vierailija
39/59 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 6tässä taas huomaa ettette rtunne sanaa...muslimit EIVÄT pelastu..kaikki, jotka uskovat JEESUKSEEN....Muslimit eivät usko Jeesukseen, hän ei ole heidän vapahtajansa,,Se, että kuuluu johonkin ryhmään,ei vielä pelasta.Luethan raamattua,jooko???

Vierailija
40/59 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 6tässä taas huomaa ettette rtunne sanaa...muslimit EIVÄT pelastu..kaikki, jotka uskovat JEESUKSEEN....Muslimit eivät usko Jeesukseen, hän ei ole heidän vapahtajansa,,Se, että kuuluu johonkin ryhmään,ei vielä pelasta.Luethan raamattua,jooko???

kuullut kristinuskon ydinsanomaa, ei voi uskoa että Jeesus olisi hänen puolestaan kuollut. Jos on elänyt uskonsa mukaisesti niin olisiko Jumala sellainen hirviö, että joutuisi kadotukseen siksi?

Tuohan on kuin kommunismia pahimmillaan.

Eikä se pelkkä usko edes pelasta. Täytyy pyrkiä elämään uskon mukaan ja tehdä Jumalan tahto

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä