Evelace-alusvaatteista kokemuksia?
Mut on kutsuttu Evelace-tilaisuuteen kaverilleni. Kannattaako mennä? Millaisia nuo ovat? Ilmeisesti aika hinnakkaita.
Kommentit (6)
Ovatko laadullisesti ja mitoitukseltaan yhtään sinne päin? ap
Kannattaa mennä. Ja kuten jo sanottiin niin pakko ei ole ostaa.
Tarjouksia on ja ei se hinta ole paha normaalistikaan. Vertaa liiviliikkeeseeen tai esim Triumph.
Katsasta nettisaitti.
Minä olen aiemmin käyttänyt paljon Triumphia, ja nyt tosiaan Evelacea käyttänyt 3-4 vuotta.
Ennen käytin aina mitä sattuu rintaliivejä, yleensä KappAhlista tms. hintaan 9.90... no, eipä ole tullut ostettua enää sen jälkeen kun Evelaceen tutustuin! Herranen aika, mullahan on kauniit rinnat, kun oikeanlaiset liivit päällä!!
Ja ne urheiluliivit on aivan huiput!
Mulla on kans neljät liivit. Se esittelijä oli aika ihmeellinen kun osasi sanoa lähes tulkoon kaikille just oikean malliset ja kokoiset liivit nopealla vilkaisulla, siis paidan päältä, ei siellä mitenkään nakuna kaikki oltu :-)
Ei sieltä ole pakko ostaa mitään.
Itse löysin täydellisesti sopivan rintaliivimallin Evelacelta, enkä enää käytä mitään muuta kuin sitä. Neljää eri väriä multa löytyy, kun on kausivärejäkin ollut. Näiden hinta on noin 45 euroa, eli kalliimmat kuin marketissa mutta halvemmat kuin erikoisliikkeessä.
Alushousut maksavat noin 25 euroa ja niitäkin mulla on useat liiveihin sopivat. En ole ennen tykännyt stringejä käyttää, mutta nämä on tosi hyvät, olo on mukava ja silti seksikäs.
Pöksyjä mulla löytyy kyllä marketin puuvillaisiakin, kun en ihan joka päivä hintavissa pitsihepenissä koe tarpeelliseksi kulkea.