G: Mitä ruokaa sun tekee mieli juuri nyt?
Mun tekee mieli tuoretortellineja ja tomaattikastiketta. Meillä oli toissapäivänä valmisruokapäivä, kun mun piti keittää kahta eri hilloa, ja se oli NIIN hyvää! Ehkäpä taas perjantaina...
Kommentit (17)
semmoista perinteistä marinara-versiota.
täälläkin! Mutta vieläkin enemmän paistetut bratwurstit hapankaalikermahauteessa:)
oikein diggaillut noista valmissoosseista, mutta täytyy kehua, että Bertollin kastike oli hyvää. Ihan perus tomaatti-basilika tais olla!
Pakko saada lisää... Meille on tulossa huomenna vieras, enkä viitsi tarjota valmisruokaa hänelle, mutta perjantaina... Hitto mikä pakkomielle :)
Ap
En ole osannut päättää vielä kumpaa himottaa enempi.
maistanut tuota legendaarista tillilihaa! Ilmeisesti se on kouluruoka, mutta meidän koulussa sitä ei tarjoiltu.
Ap
Taidankin tehdä sitä kun pääsen kotiin!
Itämaista rapeaa kaalisalaattia, omnomnomnom! Taidankin tehdä sitä kun pääsen kotiin!
Olen kaalin ystävä, ja tuo kuulostaa hyvältä-
Ap
maistanut tuota legendaarista tillilihaa! Ilmeisesti se on kouluruoka, mutta meidän koulussa sitä ei tarjoiltu. Ap
Koulussa se ei ollut mitään hääviä, mutta äidin ja mummon tekemänä tajuttoman hyvää.
Äidin opeilla teen sitä.. Ja se on hyvää.
Sitä sitten yleensä tehdään 2-3 päivälle.
Olen tiputtanut painoa kolmessa viikossa 5 kiloa ja nautin joka hetkestä!
Nyt päätettiin kuitenkin mennä roskaruoalle. Fillaroitiin alle 15 kilsan lenkki, jolla poltin hampparin kalorit. Vaikka kamalastihan siinä ateriassa on rasvaa, yök.
Meinasin ottaa jälkkärinkin, mutta en kartakaikkiaan kyenyt. Vatsalaukku on pienentynyt niin, että ranskisten ja puolikkaan hampparin jälkeen olin ihan täynnä. Jes!
Mutta joo, tällainen tilitys tähän väliin. Ja niin, nyt ei tee enää mieli mitään loppupäivänä, paitsi teetä.
Grillikylkeä voisin vetäistä tai sitten Hesen kerrosaterian tms..laitoin miehellekin jo töihin viestiä kun nälkä kurnii vaikka söin Grunch-muroja ½h sitten ja 12 aikaan 3 voileipää, kahvia ja mehua.
Mutta kun tottunut syömään töissä lämpimän aterian aamupvällä niin...olen siis jo lomalla.
Eli siis teki aamulla mielettömästi mieli ja lenkki ei ollut alle 15 kilsaa, vaan hampurilaisaterian alle pyöräiltiin 15 kilometriä.
ja uusia perunoita.
Ja olen himoinnut jo viikon verran oikein rasvaisista ja suolaisista rapeista ranskalaisista.
ranskalaisilla ja sillä valkosipulikastikkeella mitä joistain hyvistä paikoista saa. Ehkä perjantaina..
teki jumalattomasti mieli lihamureketta, keitettyjä perunoita ja ruskeaa kastiketta. Nyt on sitten ähky.
Kebabia kermaperunoilla. Voihan nam.
Hirveä läjä niitä Lidlin paistopisteen ihania sämpylöitä.
Ei nyt varsinaisesti ruokaaruokaa, mutta jäätelö maistuisi. :D
jossa on paljon yrttejä.