pikkujoulut tulos ja pitäis vähän saada tämä läski pömppö pienemmäksi!vinkkejä
no ei tota painoa hirveest ole mutta aina on ollut ongelmana tämä maha!158 pituus ja paino 54!tuntuu että nämä c kupit painaa heh ja tosiaan tämä maha!!olen juonut tota colotonicia ,on muuten hyvää !onko muilla vinkkejä noista ns laihdutusvalmisteista!!olen syönyt kevyemmin mutta perkele tämä maha!välillä on vaikeeta löytää farkkuja!!koko 36 on joskus vyötäröstä kiree mutta pepusta ja reisistä liian iso!
Kommentit (7)
Laadukkaat tukisukkahousut alle, litistävät vatsaa ja peppua.
joskus suositteli. Pitää vaan muistaa juoda paljon VETTÄ sitten saunoessa. Ja painijatkin käyttävät tätä keinoa painon pudottamiseen ennen punnitusta. Ei ehkä ole auta kauaskantoisesti mutta yhdeksi pileillaksi ehkä kuitenkin.
elmukelmua vatsan ympärille?en ole koskaan kuullutkaan
1
Eli en ole syönyt pastaa, leipää, riisiä, perunaa, sokeria kahdeksaan päivään. Sen sijaan olen syönyt lihaa, kanaa, kalaa, parsakaalia, kukkakaalia, kesäkurpitsaa, kurkkua, vähän tomaattia ja porkkanaa, välillä kananmunaakin ja 70 %:sta suklaata yhden levyn.
Ja nimenomaan vatsa on pienentynyt :)
Kokeile!
No pidemmällä aikavälillä alat tietysti jumppamaan... Mutta ensiavuksi suosittelen monen edellävastanneen tavoin korsettia/tukihousuja.
paitsi että mä olen sua about 3 kg painavampi ja 2 cm pidempi. Mulla on semmoinen hyvä body, joka on ihan kuin uimapuku eli sillä saa vähän makkaroita piukeeksi, mutta kyllä parin kilon tiputus olisi poikaa. Ei vaan taida onnistua. Viikko aikaa ja herkut vaan maistuu. Äh.
Jumppa on ainoa, mikä siihen auttaa.