Nimeä ärsyttävin suomalainen, tv:ssä heiluva,
ei näyttelijä. Mua ketuttaa Sara la Fountain ja sen nariseva sievistely. Myös Lauri Karhuvaara on jotenkin semmoinen jota katsellessa ei pysty syömään. Eli sana on vapaa.. vihatkaa!!
Kommentit (58)
Anu Harkki,Sara La Fountain,.Maria Sid, Vappu Pimiä,.Tuomas Enbuske, Maria Veitola,Ella Kanninen Jippu ja Heli Kajo nyt ekana tulee mieleen, Ja Susanna Indren..
En edes pysty kuvailemaan millainen inho ja myötähäpeä mulla on näitä ihmisiä kohtaan. Varsinkin näitä tissiposkisia suomi-räppäreitä, jotka yrittää olla koviakin motherfucker jenkkistaroja.
Ja se pukeutumistyyli: MIKSI pitää käyttää liian isoja vaatteita, kun aivan varmasti löytyisi sopiviakin?? Ja onko jonkun mielestä oikeasti muka esteettisesti viehättävää, kun jannulla paistaa puolet boksereista?
Isoihin vaatteisiin pukeutuvat räppärithän (esim. Redrama, Cheek) on seksikkäitä! Tää mamma ainakin tykkää...;)
En edes pysty kuvailemaan millainen inho ja myötähäpeä mulla on näitä ihmisiä kohtaan. Varsinkin näitä tissiposkisia suomi-räppäreitä, jotka yrittää olla koviakin motherfucker jenkkistaroja.
Ja se pukeutumistyyli: MIKSI pitää käyttää liian isoja vaatteita, kun aivan varmasti löytyisi sopiviakin?? Ja onko jonkun mielestä oikeasti muka esteettisesti viehättävää, kun jannulla paistaa puolet boksereista?
Isoihin vaatteisiin pukeutuvat räppärithän (esim. Redrama, Cheek) on seksikkäitä! Tää mamma ainakin tykkää...;)
Samoin, ja elastinen myös on niin ihqu.
Itse en oikein Elastisesta noin seksuaalisessa mielessä tykkää, mutta Cheek ja Redrama sytyttää. :) Ai jai, mitä namupaloja.;)
t.29
simo frangeen ja janne kataja!!!
Ketju on pullollaan juuri niitä inhokkeja, paitsi bjurström ja anu harkki.
Simo frangen on kyllä älytön hahmo, ei sitä kestohymyä ja niitä laseja kestä, ei! Mua nolottaa sen puolesta:D Sit kun se vääntelee ja huitoo niitä käsiä...äääk!
tuntuu, että nykyään räsänen on asiassa kuin asiassa telkkärissä analysoimassa, ymmärrän että johtuu sen asemasta mutta ei autua, kun ärsyttää, niin että tukka lähtee päästä.
Onhan tietenkin hienoa ajatella, että jos kaikki oltaisi uskiksia, niin ei meillä olisi mitään ongelmia kenelläkään, niinpä.
Päivi Räsänen
Janne Kataja ja Simo Frangen ehdotonta ällötystä!
Pirjo Heikkilä. Viddu kun ei oo hauska. Ja pitää varmaan kuitenkin luulla olevansa kun tv:ssä jauhaa.
Pirjo Heikkilä on yksi Suomen hauskimmista naisista, ylivoimaisesti hauskin Hyvät ja huonot uutiset -vakijäsenistä! Ja kaunis ja ihana muutenkin.
Itse ap:n kysymykseen: Lauri Karhuvaaraa ja Maria Veitolaa ei olisi pitänyt koskaan päästää telkkariin.
Kaikki nää imitoijat tai imitaattorit, mitä onkaan. Mitä niitä on.. Jarkko Manninen(?), Juha Laitila.. Siis voiko idiootimpaa touhua olla??
Mulla on yks kaveri joka heittää keikkaa imitaattorina ja hitto ku ärsyttää kun sen pitää tehä niitä ääniä myös kyläillessään meillä. Sit siinä on vedettävä jotain tekonaurua sen mieliks.
Päivi Räsäselle ja Timo Soinille en myöskään soisi yhtään tilaisuutta laukoa aivopierujaan.
Sitten oli siinä tanssiohjelmassa. Joku wannabe- tyrkky
Päivi Räsänen
Voi hyvää päivää. Ja sitten se pitää tunkea AINA aamuohjelmiin pilaamaan ihmisten päivä heti aamusta! argh! Jo pelkkä nimen kuuleminen saa ärsytyspisteet nousemaan.
PMMP:n naiset ovat myös sellaisia että pelkät nimet saa ärsyttämään.
BB juontaja oliko se Elina...ärsyttävä tyyppi !
Kaikki oli ok, ennen kuin katsoin sattumalta sen ohjelman missä hän ja merituuli ryntäilivät ympäri maailma sössöttäen.
JEssun mikä nainen ) : Hirveä puhetyyli. Eihän tuollaista kestä kuunnella kukaan.
tulosruudun se pikkupojalta näyttävä/kuulostava. Nimeä en muista!