Ressukat
Hah. Aina äidit on sanomassa miten ne varmasti puuttuu jos näkee että joku tekee lapselle pahaa. Kutsuin tänään mieheni horo-exän kakaraa pikku paskiaiseksi ja vittupääksi aika monen äidin kuullen, eikä ne mitään sanoneet. Mulkoilivat vaan. Mutta ihan hyvä niiden kannalta, koska olisivat saaneet turpaansa muuten.
Kommentit (11)
Hah. Aina äidit on sanomassa miten ne varmasti puuttuu jos näkee että joku tekee lapselle pahaa. Kutsuin tänään mieheni horo-exän kakaraa pikku paskiaiseksi ja vittupääksi aika monen äidin kuullen, eikä ne mitään sanoneet. Mulkoilivat vaan. Mutta ihan hyvä niiden kannalta, koska olisivat saaneet turpaansa muuten.
Lisäksi en varmasi jäisi toiseksi jos joku kävisi muhun kiinni.
Mutta oletko nyt ylpeä itsestäsi?
täällä tarvii känkkäränkkäämällä huomiota? Sähi sähi psykis, sä olet tomalla tavallasi söpö :D
Mua voi kutsua vaikka täydelliseksi, koska sitä olen.
Pistäisin jokaisen teistä katumaan jos tulisitte vinkumaan mulle. Huorat.
niin on ainakin psykis löytänyt susta täydellisen sielunkumppanin, kirjoitatte ihan samalla tavalla. Olisko molemmilla sama diagnoosi? MIkä se sit olisi?
Miten se sanominen sitä lasta kosketti? ("jos näkee että joku tekee lapselle pahaa").
Niinhän te horot ajattelette että lapsi saa traumoja ja kuolee heti kun sille vähän sanoo totuuksia.
Mulla on diagnoosina Täydellisyys
Täydellinen megalomania. Hae apua itelles.
Että se on niin rakastunut muhun.
Ei se suostu lähtemäänkään. Onhan mulla tietysti varalta aika monta muutakin miestä.
vai psykiskö se sielä taas provoilee?