Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

just - työnantaja ei halua että palaan hoitovapaalta ennen kuin lapsi 3v

Vierailija
05.06.2012 |

Oli tarkoitus palata lokakuussa kun lapsi täyttää 2v. Esimies otti nyt jo yhteyttä ja kyseli suunnitelmia, ja ilmoitti että työnantajan toive on, etten palaa ennen kuin on pakko. Että sijaiseni ei ole palkattu määräaikaiseksi/kunnes minä palaan, vaan on vakituinen työntekijä. Ja että saanhan mä tietenkin palata suunnitelmani mukaan, mutta että töitä ei ole tarpeeksi ja joudun sitten tekemään ihan keksimällä keksittyjä hommia. Hm....

Yritys on suht pieni ja olen ollut siellä yli 10v töissä, mukana kasvussa ja pidettynä työntekijänä. Tiedän, että saan palata lokakuussa mutta mitä järkeä lähteä sinne niin, että mua ei haluta ja että mulle KEKSITÄÄN tekemistä? tuntuu ikävältä. Mies on työtön, meillä loppuu rahat. Ilmoitin jopa tämän työnantajalle, esimies vastasi ettei heillä ole mitään sitä vastaan että menen muualla töihin siksi aikaa. Ja että kun lapsi täyttää kolme, heidän pitää sitten pakosti vaan sopeutua mun päätökseen.

KIVAA.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sijainen sitten on vakituinen? Outoa.

Meillä on työpaikalla sama periaate, toivotaan ihmisten olevan tuo kolme vuotta kotona, ihan sen takia, että työyhteisö kärsii pienten lasten äitien lukuisista poissaoloista, 3-vuotias on sitten jo vahvempi päiväkodissa eikä saa jokaista virusta-

Vierailija
2/4 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sijainen sitten on vakituinen? Outoa.

Meillä on työpaikalla sama periaate, toivotaan ihmisten olevan tuo kolme vuotta kotona, ihan sen takia, että työyhteisö kärsii pienten lasten äitien lukuisista poissaoloista, 3-vuotias on sitten jo vahvempi päiväkodissa eikä saa jokaista virusta-

Kollegankin sijainen on, mutta tän kollegan lapsi täyttää 3 jo joulukuussa joten häntä eivät voi estää palaamasta. Kas, en ollut ajatellutkaan että tuossa vois olla myös pienten lasten sairastelu-aspekti.. Esimiehellä on itsellään 3 lasta mutta vaimo taitaa olla kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne muuttuu vuodessa, kun se sijainen on kuitenkin jo vakinainen? Vähän haiskahtaa... Miehen työttömyys on peruste lopettaa vanhempainvapaa vaikka heti ja mennä töihin takaisin. Ap:n kannattaisi aloittaa uuden työn etsiminen, jo pelkästään varmuuden vuoksi.

Vierailija
4/4 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne muuttuu vuodessa, kun se sijainen on kuitenkin jo vakinainen? Vähän haiskahtaa... Miehen työttömyys on peruste lopettaa vanhempainvapaa vaikka heti ja mennä töihin takaisin. Ap:n kannattaisi aloittaa uuden työn etsiminen, jo pelkästään varmuuden vuoksi.

Vastaus oli, että sitten heillä ei ole enää muita vaihtoehtoja kuin sopeutua mun päätökseen.