Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te 30 + -ikäiset : miten hoidatte kasvojanne?

Vierailija
05.06.2012 |

Käytättekö silmänympärysvoidetta tai ryppyvoidetta tai jotain "kikkoja"?

Itse pesen aamuisin vedellä, en muuta. Meikkiä en käytä kuin juhlatilaisuuksissa...

Kasvot on vielä ainakin hyvässä kunnossa, ei nyppyjä tai finnejä tms.

Pitäiskö aloittaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesipesu aamulla, illalla suihku/sauna.

Meikkiä en käytä, mutta joskus kestovärjään kulmat ja ripset. Ihoni on hyvä ja näytän huimasti nuoremmalta kuin 20 vuotta tupakoinut siskoni.

Vierailija
2/6 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvot Erisanin puhdistusgeelillä, ja laitan Ceralan-rasvaa kasvoille ja kaulalle. Kesällä käytän kasvoilla Avenen 50+ aurinkorasvaa, koska palan erittäin herkästi.

Minulla on tosi herkkä iho, ja siinä näkyy jo nyt rypynalkuja. Silmäkulmissa on jo selkeät naurunrypyt. Ikää 33 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ryppyvoiteita enkä voiteita muutenkaan paitsi talvella jos posket vähän kuivuu laitan kuivankarheaan kohtaan jotain perusvoidetta.

Meikkaan päivittäin töihin ja pesen meikit pois iltaisin oliiviöljysaippualla. Aamuisin pesen kasvot vain vedellä. Aurinkovoiteita tai suojakertoimellisia päivävoiteita en ole käyttänyt koskaan. Huolimatta tästä ihoni on vielä hyvinkin nuoren näköinen.

Vierailija
4/6 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40v mutta ihoni on kuin 15v tytöllä, vedellä pesen aamuin/illoin ja käytän jotain palasaippuaa. Naamarasvana Erisan-voide.

Vierailija
5/6 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ryppyvoiteita enkä voiteita muutenkaan paitsi talvella jos posket vähän kuivuu laitan kuivankarheaan kohtaan jotain perusvoidetta. Meikkaan päivittäin töihin ja pesen meikit pois iltaisin oliiviöljysaippualla. Aamuisin pesen kasvot vain vedellä. Aurinkovoiteita tai suojakertoimellisia päivävoiteita en ole käyttänyt koskaan. Huolimatta tästä ihoni on vielä hyvinkin nuoren näköinen.

Aivan rypytön, sileä ja kimmoisa iho. Nyt ikää 39.5 ja yhtäkkiä naama veltostunut kummasti. Ilmeisesti vanheneminen alkaa :(

Vierailija
6/6 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40v mutta ihoni on kuin 15v tytöllä, vedellä pesen aamuin/illoin ja käytän jotain palasaippuaa. Naamarasvana Erisan-voide.

ja naama täyteläinen kuin vauvan peppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan