Jatkuva pissahätä, ei raskaana eikä virtsatulehdus.
Mikähän muu voi olla syynä? En juo enempää kahvia kuin muulloinkaan, enkä keksi mitään muutakaan syytä asialle. Käyn vessassa n. 1-2 tunnin välein, yöllä sentään vaan kerran.
Kommentit (16)
näkyy aina viimeistään viljelyssä. Syy tiheävirtsaisuuteen voi olla yliaktiivinen rakko tai diabetes.
näkyy aina viimeistään viljelyssä. Syy tiheävirtsaisuuteen voi olla yliaktiivinen rakko tai diabetes.
Se näkyy ainoastaan tähystyksessä. Minulla oli sellainen.
saattaapi olla epäspesifi emätintulehdus.
Jospa vaan nesteet on lähtenyt jostakin syystä poistumaan normaalia tehokkaammin? Esim. nyt aurinkoisella ilmalla, mansikoita ja muita terveellisempiä herkkuja syödessä, huomaan ainakin itse että nesteet poistuu tehokkaammin...
Painele rakkoasi käsin suht kovaa niin voi helpottaa. Itsellä ollut tulehduksen oireita muttei tulehdusta ja painelu on auttanut.
Yliaktiiviseen rakkoon saa lääkkeitä lääkäristä, kokeile. Kilpirauhasen liikatoiminta tekee myös tuota.
Kova stressi aiheutti mulle jatkuvaa pissahätää.
Se on kystiitti. Virtsarakko on heikoin lenkkisi. Ei auta mikään. Antibiootit pitemmällä tähtäimellä johtavat MRSA:aan. Tehoa ei ole mistään. Superbakteeri naureskelee antibiooteille. Keksikää hyvät ihmiset antibiootti MRSAA vastaan. Ainoa joka auttaa on unilääke. ottaa riskin ettei housut kastu yöllä. Perkeleellinen vaiva tämä kystiitti. Perinnöllinen myös.
Onko muita oireita.Kuulema joku kasvain siellä päin voi painaa virtsarakkoa...
Minulla on sama juttu, kun juon vaikka lasillisen vettä, tunnin päästä pitää olla vessassa. Mutta pystyn kyllä pidättelemään hyvin eikä karkailuongelmia ole, vaan päinvastoin pitää silti ponnistaa että saa tulemaan. Ei tähänkään mitään syytä ole, nopea aineenvaihdunta vain. Tosin luulen, että on syytä käydä gynellä. Toiset töissä kehuvat kuinka käyvät vasta iltapäivällä vessassa, kun minä käyn työpäivän aikana n. 5 kertaa.
Mulla stressi saa aikaan tiheää virtsaamista. Mutta silloin käyn vessassa varmaan puolen tunnin välein, kahden tunnin tauot on minulle ihan normaaleja...
pissatulehdus joka ei näy testeissä. Mutta oireet on olemassa silti, ja yhtenä oireena just jatkuva vessassa ramppaaminen. Yleensä ei kuitenkaan tule just mitään vaikka on kova hätä.