Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punttis

Vierailija
22.11.2005 |

Onko mitään hyötyä käydä punttiksella 2x viikko? Vai pitäisikö yrittää useammin?

Minulla on liikunnanohjaajan tekemä ohjelma, jonka tekemiseen menee reilu tunti.

Kuinka nopeasti teillä on tuloksia syntynyt?

Painan tällä hetkellä 92kg. Karkin napostelu oli se pahin ongelma, muuten ruokavalio ok. Nyt vain kerran viikossa vähän karkkia, muuten ei lainkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli panosta reippaisiin kävely/juoksulenkkeihin. Vaikka kolme kertaa viikossa. Sit siihen päälle noi punttitreenit ja viel syöminen kuriin, niin tuloksia rupee näkymään. Pelkällä kuntosalitreenillä tuloksia joutuu kyllä oottamaan valitettavasti.

Vierailija
2/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely-/juoksulenkkeihin ei oikein ole mahdollisuutta. Olen yh, ja lapseni on 1v 8kk. Hän ei enää viihdy rattaissa juurikaan; nipin napin hoitomatkan ja kauppareissut (ihmisvilinä viihdyttää). Hänen kanssaan taas toki voi kävellä, mutta ei siinä itselle hiki tule ;)

Ei auta kuin sitten odotella. Mun punttistreeni alkaa aerobisella lämmittelyllä, sitten lihaskunto osuus, aerobinen osuus taas, toinen lihaskunto osuus ja lopuksi taas aerobinen osuus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pieni stepperi kotona jailtasin kun katoin tv:tä steppasin tunnin joka toinen päivä. Lisäksi kävin salilla pari kertaa viikossa. Ja söin terveellisesti. Mulle tehos hyvin.

Vierailija
4/4 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea tuo stepperi! En tullut ajatelleeksikaan. Kiitos :)

Kuntopyörälle ei oikein ole tilaa, mutta stepperiä voisi säilyttää vaikka sängyn alla!

Lisäksi himoitsisin pleikkarille tanssimattoa ja siihen sopivaa peliä ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi