Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka on seurassasi varautunut ja jäykkä. Kokeeko hän sinut

Vierailija
05.06.2012 |

viehättäväksi?

Miettinyt tätä, kun joidenkin miesten kanssa tällaista. Mies suhtautuu eri lailla kuin muihin. Oudon jännittyneesti eikä puhu paljon. Vai tarkoittaako päinvastaista, että ei pidä sinusta?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti sitä pidättäytyy ettei juokse seinille ja vedä lambadaa pitkin käytävää sydämensä kyllyydestä. Tai hölise mitään typerää. Freudilaiset lipsahdukset on pahinta mitä voi ihastukselleen paljastaa...

Parempi on purra kieltä ja hampaita yhteen ja hymyllä/murista/keikkua ees taas. Kyllä se siitä, kyllä se siitä menee ohi. Se ihastus!

Vierailija
22/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelimiehet on lipeviä ja imartelee, kunnon miehet ujostelee ja on jopa töykeitä ihastuessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/43 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet ne vasta onkin kaukaisia. Pelaavat vain aamusta iltaan konsoleitaan ja heihin ei saa mitään kontaktia. Pelimiehet kannattaa unohtaa heti.

Vierailija
26/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2012 klo 13:42"]

Minun työkaverini oli alkuun todella mukava. Puhui paljon ja nauroi. Jollakin tasolla ihastuin häneen, koska hän oli niin ihana. En tietenkään sanonut mitään ja muutenkin piilotin salaiset ajatukseni. Sitten hän jotenkin muuttui. Ei aina vastannut tervehdykseen, ei puhunut minulle mitään, vältti katsekontaktia, ei katsonut aina päin, vaikka tuli käytävällä vastaan. Välillä hän kyllä tervehtikin mutta totisin kasvoin. En ymmärrä, mitä tapahtui. Aloin sitten itsekin vältellä häntä, koska hän noin selvästi osoitti, ettei seurani kiinnosta.

[/quote]

Olisiko kaverillasi ollut stressiä omassa elämässään? Käytöksen muutos ei ehkä johtunut sinusta mitenkään? Minulle on käynyt kuvailemasi kaltainen tilanne, oman elämän huolet tekivät muutoksen ennen iloiseen olemukseen.

Vierailija
27/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:46"]

Pelimiehet ne vasta onkin kaukaisia. Pelaavat vain aamusta iltaan konsoleitaan ja heihin ei saa mitään kontaktia. Pelimiehet kannattaa unohtaa heti.

[/quote]

:D Kyllä saa kontaktin, kunhan kävelee viehkeissä (ja vähissä) vetimissä ruudun ohi. Hitaasti, vähän kiemurrellen. Jos ei toimi niin pitää toistaa ehkä toiseen kertaan. Aluksi voi kuulua jotain sadattelua, mutta ei sitä pidä noteerata. Ääni kyllä muuttuu kellossa.

Vierailija
28/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:46"]

[/quote]

:D Kyllä saa kontaktin, kunhan kävelee viehkeissä (ja vähissä) vetimissä ruudun ohi. Hitaasti, vähän kiemurrellen. Jos ei toimi niin pitää toistaa ehkä toiseen kertaan. Aluksi voi kuulua jotain sadattelua, mutta ei sitä pidä noteerata. Ääni kyllä muuttuu kellossa.

[/quote]

Totta! Tällä tavoin entinen hikikomorikin heräsi todellisuuteen.

Vierailija
29/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mutta mikä on hikikomori?

Vierailija
30/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 13:52"]

ok, mutta mikä on hikikomori?

[/quote]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hikikomori

Vierailija
31/43 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikikomori on tavallaan suomeksi peräkammarinpoika...

Vierailija
32/43 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:10"]

pelimiehet on lipeviä ja imartelee, kunnon miehet ujostelee ja on jopa töykeitä ihastuessaan.

[/quote]

Entäs jos tekee noita kaikkia?

Vierailija
33/43 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin käyttäydyn ihastuneena paska jäykkänä niin ettei kykene keskittymään mihinkään

Vierailija
34/43 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työpaikalla aika puhelias ja rento miehille. Paitsi yhden seurassa olen jännittynyt enkä pysty hänelle vitsailemaan kuten muille työpaikan miehille. En vaan pysty. Olen ihastunut häneen ja olemme molemmat naimisissa.

Vierailija
35/43 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2012 klo 13:42"]Minun työkaverini oli alkuun todella mukava. Puhui paljon ja nauroi. Jollakin tasolla ihastuin häneen, koska hän oli niin ihana. En tietenkään sanonut mitään ja muutenkin piilotin salaiset ajatukseni. Sitten hän jotenkin muuttui. Ei aina vastannut tervehdykseen, ei puhunut minulle mitään, vältti katsekontaktia, ei katsonut aina päin, vaikka tuli käytävällä vastaan. Välillä hän kyllä tervehtikin mutta totisin kasvoin. En ymmärrä, mitä tapahtui. Aloin sitten itsekin vältellä häntä, koska hän noin selvästi osoitti, ettei seurani kiinnosta.
[/quote]Minulla kävi noin kun työkaveri sai tietää oikean ikäni. Näytän kymmenen vuotta nuoremmalta. Olemme toki nauraneet jutulle jälkeenpäin.

Vierailija
36/43 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2sivu

Vierailija
37/43 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/43 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihastunut jos on ujo tai varattu.

Vierailija
39/43 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä tai toisesta on hermostunut seurassasi. Ei se 100% varmasti ole ihastumista. Saattaahan se olla, että se kuvittelee että sinä olet ihastunut ja ei haluaisi siihen tilanteeseen että pitää torjua. 

Vierailija
40/43 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi