Mies, joka on seurassasi varautunut ja jäykkä. Kokeeko hän sinut
viehättäväksi?
Miettinyt tätä, kun joidenkin miesten kanssa tällaista. Mies suhtautuu eri lailla kuin muihin. Oudon jännittyneesti eikä puhu paljon. Vai tarkoittaako päinvastaista, että ei pidä sinusta?
Kommentit (43)
pelimiehet on lipeviä ja imartelee, kunnon miehet ujostelee ja on jopa töykeitä ihastuessaan.
Pelimiehet ne vasta onkin kaukaisia. Pelaavat vain aamusta iltaan konsoleitaan ja heihin ei saa mitään kontaktia. Pelimiehet kannattaa unohtaa heti.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2012 klo 13:42"]
Minun työkaverini oli alkuun todella mukava. Puhui paljon ja nauroi. Jollakin tasolla ihastuin häneen, koska hän oli niin ihana. En tietenkään sanonut mitään ja muutenkin piilotin salaiset ajatukseni. Sitten hän jotenkin muuttui. Ei aina vastannut tervehdykseen, ei puhunut minulle mitään, vältti katsekontaktia, ei katsonut aina päin, vaikka tuli käytävällä vastaan. Välillä hän kyllä tervehtikin mutta totisin kasvoin. En ymmärrä, mitä tapahtui. Aloin sitten itsekin vältellä häntä, koska hän noin selvästi osoitti, ettei seurani kiinnosta.
[/quote]
Olisiko kaverillasi ollut stressiä omassa elämässään? Käytöksen muutos ei ehkä johtunut sinusta mitenkään? Minulle on käynyt kuvailemasi kaltainen tilanne, oman elämän huolet tekivät muutoksen ennen iloiseen olemukseen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:46"]
Pelimiehet ne vasta onkin kaukaisia. Pelaavat vain aamusta iltaan konsoleitaan ja heihin ei saa mitään kontaktia. Pelimiehet kannattaa unohtaa heti.
[/quote]
:D Kyllä saa kontaktin, kunhan kävelee viehkeissä (ja vähissä) vetimissä ruudun ohi. Hitaasti, vähän kiemurrellen. Jos ei toimi niin pitää toistaa ehkä toiseen kertaan. Aluksi voi kuulua jotain sadattelua, mutta ei sitä pidä noteerata. Ääni kyllä muuttuu kellossa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:46"]
[/quote]
:D Kyllä saa kontaktin, kunhan kävelee viehkeissä (ja vähissä) vetimissä ruudun ohi. Hitaasti, vähän kiemurrellen. Jos ei toimi niin pitää toistaa ehkä toiseen kertaan. Aluksi voi kuulua jotain sadattelua, mutta ei sitä pidä noteerata. Ääni kyllä muuttuu kellossa.
[/quote]
Totta! Tällä tavoin entinen hikikomorikin heräsi todellisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 13:52"]
ok, mutta mikä on hikikomori?
[/quote]
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hikikomori
Hikikomori on tavallaan suomeksi peräkammarinpoika...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:10"]
pelimiehet on lipeviä ja imartelee, kunnon miehet ujostelee ja on jopa töykeitä ihastuessaan.
[/quote]
Entäs jos tekee noita kaikkia?
itsekkin käyttäydyn ihastuneena paska jäykkänä niin ettei kykene keskittymään mihinkään
Minä olen työpaikalla aika puhelias ja rento miehille. Paitsi yhden seurassa olen jännittynyt enkä pysty hänelle vitsailemaan kuten muille työpaikan miehille. En vaan pysty. Olen ihastunut häneen ja olemme molemmat naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2012 klo 13:42"]Minun työkaverini oli alkuun todella mukava. Puhui paljon ja nauroi. Jollakin tasolla ihastuin häneen, koska hän oli niin ihana. En tietenkään sanonut mitään ja muutenkin piilotin salaiset ajatukseni. Sitten hän jotenkin muuttui. Ei aina vastannut tervehdykseen, ei puhunut minulle mitään, vältti katsekontaktia, ei katsonut aina päin, vaikka tuli käytävällä vastaan. Välillä hän kyllä tervehtikin mutta totisin kasvoin. En ymmärrä, mitä tapahtui. Aloin sitten itsekin vältellä häntä, koska hän noin selvästi osoitti, ettei seurani kiinnosta.
[/quote]Minulla kävi noin kun työkaveri sai tietää oikean ikäni. Näytän kymmenen vuotta nuoremmalta. Olemme toki nauraneet jutulle jälkeenpäin.
Yleensä ihastunut jos on ujo tai varattu.
Syystä tai toisesta on hermostunut seurassasi. Ei se 100% varmasti ole ihastumista. Saattaahan se olla, että se kuvittelee että sinä olet ihastunut ja ei haluaisi siihen tilanteeseen että pitää torjua.
helposti sitä pidättäytyy ettei juokse seinille ja vedä lambadaa pitkin käytävää sydämensä kyllyydestä. Tai hölise mitään typerää. Freudilaiset lipsahdukset on pahinta mitä voi ihastukselleen paljastaa...
Parempi on purra kieltä ja hampaita yhteen ja hymyllä/murista/keikkua ees taas. Kyllä se siitä, kyllä se siitä menee ohi. Se ihastus!