Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka on seurassasi varautunut ja jäykkä. Kokeeko hän sinut

Vierailija
05.06.2012 |

viehättäväksi?

Miettinyt tätä, kun joidenkin miesten kanssa tällaista. Mies suhtautuu eri lailla kuin muihin. Oudon jännittyneesti eikä puhu paljon. Vai tarkoittaako päinvastaista, että ei pidä sinusta?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyttäydyn noin.

Vierailija
2/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa jäykkä?

Joo, tää on kieltämättä oleellinen kohta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut. Saattaa vaikuttaa jopa töykeältä.

Vierailija
4/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsen niin ettei pidä minusta tai että se kuvittelee minun olevan ihastunut eikä tykkää ajatuksesta. Tylyys ja töykeys tarkoittaa mulle ettei sitä kiinnosta meikäläinen.

Vierailija
5/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei pidä sinusta. Jos on jännittynyt, mutta ystävällinen niin sitten on ihastunut.

Vierailija
6/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että tämä minulla mielessä oleva yksilö pitää minua kiinnostavana ja käyttäytyy varsin muodollisesti ja jäykästi juuri siksi että saisi "pidettyä itsensä kurissa".

Vierailija
7/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulkitsen niin ettei pidä minusta tai että se kuvittelee minun olevan ihastunut eikä tykkää ajatuksesta. Tylyys ja töykeys tarkoittaa mulle ettei sitä kiinnosta meikäläinen.

Tosin itse saatan olla hiljaisen vaikeana ihastukseni aikana. Toisaalta saatan joskus olla myös ylikierroksilla.

Eli ap, aika vaikea sanoa miksi juuri ko. mies käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Vai onko tämä arvioitu käyttäytyminen vain omaa ylitulkintaasi? :)

Vierailija
8/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et jos joku on varautunut mun seurassa niin se johtuu siitä et olen ei-toivottua seuraa.

Vierailija
9/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaverini oli alkuun todella mukava. Puhui paljon ja nauroi. Jollakin tasolla ihastuin häneen, koska hän oli niin ihana. En tietenkään sanonut mitään ja muutenkin piilotin salaiset ajatukseni. Sitten hän jotenkin muuttui. Ei aina vastannut tervehdykseen, ei puhunut minulle mitään, vältti katsekontaktia, ei katsonut aina päin, vaikka tuli käytävällä vastaan. Välillä hän kyllä tervehtikin mutta totisin kasvoin. En ymmärrä, mitä tapahtui. Aloin sitten itsekin vältellä häntä, koska hän noin selvästi osoitti, ettei seurani kiinnosta.

Vierailija
10/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättäväksi jos on varautunut ja jäykkä. Tietynlaista ujoutta ja katseen välttelyä voi ihastukseen liittyä mutta se on ihan erilaista kuin varautuneisuus ja jäykkyys. Viimemainitun kyllä tulkitsein ihan vaan niin että joko ei vaan henkilökemiat toimi ja henkilö ei pidä minusta tai sitten hän on jostain sanomisestani tai tekemisestäni loukkaantunut.

Vierailija
11/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne sellainen, että minuun ihastuminen olisi kielletty ja sopimatonta.

Vierailija
12/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkintaa. Osa kokee ettei toinen diggaa, osa taas että toinen on ihastunut.

Olisi mukava kuulla miehiltä kumpi yleensä on taustalla tällaisessa käytöksessä?

Vierailija
13/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille, johon olen ihastunut. Ihan riippumatta siitä, että sydän hakkaa ja olen samanaikaisesti jännittynyt.

Vierailija
14/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsestäni huomannut että kun kollega on riittävän viehättävä niin joku ihastumis-kontrolli vastinpari menee päälle ja katsekontaktit on ihan tietoisestikin vaikeita. Itsellä asia tuntuu liittyvän työminään ja siihen että pitää säilyttää kasvonsa, koska vapaa-ajalla on huomattavasti helpompaa kauniin ihmisen seurassa. On luonnollisesti vaikea tasapainoilla sen kanssa ettei vaikuta töykeältä ja sen kanssa ettei ala lepertelemään. Varsinkin kun on ihan onnellisesti naimisissa ja lapsia, tuntuu ettei parane ruveta ihan "hölmöksi". Voisin kuvitella että ujommilla ihmisillä on vieläkin vaikeampaa. Ja äkisti muuttuneeseen käytökseen sanoisin että voihan se ihastus syttyä vasta jonkin ajan päästä kun nainen vaihtaa vaikka vaatetusta ja hiustyyliä. Joskus kun muuttunut ulkonäkö voi pamahtaa äkkiarvaamatta "suodattimesta" läpi ja edessä on jotain tyrmäävän kaunista.

Muistuu vieläkin kun yksi kaunis kollega rupesi kahdenkeskisessä työtilanteessa näpräilemään kauniita runsaita hiuksiaan ja vuorotellen laittamaan niitä sukien kiinni ja auki. Oli varmaan hauskaa kun meikäläisellä oli taatusti hölmö ilme naamalla :)

Vierailija
15/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdy seurassasi. Miehet on suoraviivaisia, jos ne ihastuu niin ne näyttää sen ystävällisellä ja kohteliaalla käytöksellä ja pyrkivät lähelle aina kun voivat. Jos kohtelevat tylysti se tarkoittaa, että pysy kaukana.

Vierailija
16/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään epävarma mies voi olla ihastunut, mutta töykeä koska ei tavallaan koe olevansa arvoisesi, etenkin jos olet suosittu ja sellainen ketä muutkin piirittävät. Tällöin voi käytös muuttua töykeäksi ja vältteleväksi.

Puhun kokemuksesta koska olen ollut itse nuorempana tällainen..

Tätä voi myös olla vaikea ymmärtää sellaisen joka on saanut koko ikänsä kehuja ja on itsevarmempi itsestään.

Lähinnä siis tiedoksi vaan, ettei ole todellakaan yksiselitteistä aina tämä käytöksen tulkitseminen, ihmisiä on niin erilaisia.

En suosittele kuitenkaan yrittämään väkisin lähestyä tällaista miestä. Koska mies tuntisi kuitenkin itsensä ahdistuneeksi, eikä homma toimisi ennen kuin on saanut kerättyä itseensä lisää selkärankaa ;)

Vierailija
17/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisesta voi sanoa mitään varmasti.

Miehillä voi olla tuhat syytä miksi suhtautuvat johonkin naiseen varauksellisesti. Esim. voi olla että he ovat kuulleet tai tietävät ko henkilöstä jotain, mikä saa käyttäytymään noin. Voi olla, että joku on ihastunut. Voi olla, että joku taas muuten vain on varautunut uusien ihmisten, tai tietyntyyppisten naisten seurassa.

Mä ikävä kyllä tunnistan itsestäni tuollaista, että olen varmasti jotenkin varautunut joidenkin tiettyjen miesten seurassa. En tiedä oikein mistä se johtuu. Toisinaan varmaan syynä on pelko, että näytän siltä että olisin kiinnostunut heistä vaikken olekaan. Olen aivan varmasti rennompi sellaisten miesten kanssa, jotka ovat itsekin rentoja, eivätkä välttämättä erikoisen näköisiä. Tosin saatan helpommin myös ihastua mieheen, joka on rento eikä erikoisen näköinen. Joskus (tosi harvinaisessa tapauksessa) olen myös käyttäytynyt kökösti sellaisen miehen kanssa, johon olen ihastunut, vain siksi, etten ole halunnut _muiden_ tajuavan että käyn häneen tulikuumana.

Eli ei nämä mitään yksioikoisia juttuja ole vaikka joistakuista olisikin kiva ajatella että jokainen varautuneen oloinen mies vain peittelee väistämätöntä erektioaan tämän erikoisen upean naisen kanssa ollessaan :D

Vierailija
18/43 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta ujonkin ihmisen silmissä on sellainen ystävällinen pilke, kun toisesta pitää.

Vierailija
19/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2012 klo 13:37"]

Olettaisin, että tämä minulla mielessä oleva yksilö pitää minua kiinnostavana ja käyttäytyy varsin muodollisesti ja jäykästi juuri siksi että saisi "pidettyä itsensä kurissa".

[/quote]

minä olen tämän kannalla. Minulla on työkaveri, johon on ollut tosi vaikea saada kontaktia. Tosi varautunut. Nyt hän on alkanut muuttumaan, hakeutuu aina seuraani, kun vain voi. tiedän, että on ihastunut (punastui kerran, kun flirttailin). onkohan hän eronnut, kun ei enää ole jäykkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi