Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syömishäiriöisiä paikalla? Ahmimishäiriöisiä? Olenko minä sellainen?

Vierailija
05.06.2012 |

Painan 115 kiloa, 4 vuoden aikana olen lihonnut tähän mittaan, lähinnä masennuksen takia. Nyt kun mieliala ok, elämäntilanne myös, paino rassaa ihan hirveesti. En enää edes voi katsoa peiliin, esim. hississä jossa on peili tai peilejä seison silmät kiinni :(

Nukkua voisin 24/7, aina väsyttää.

Eilenkin taas söin niin että meinasin revetä, oksentaa.

Iltapala: hesen kerrosateria + sipulirenkaat. Ylimääräistä pepsiä, sipsejä pari kourallista. Raparperipiirakkaa ja irtokarkkeja 1/2 pussillista. Sitten tulin oikein vihaiseksi itselleni kun oli niin paha olo ettei kahvi + raparperipiirakka enää maistunut uudelleen :(

Voi luoja. Taidan kuolla ylipainoon :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vedän mitä vaan kaksin käsin, oli kyseessä sitten viina karkit tai hernesoppa. Pointti on saada se tavara loppumaan, oli se mitä hyvänsä. Mä en ehdi edes nauttii karkin mausta, kun tärkeintä on saada se pussi tyhjäksi niin nopeasti kuin mahdollista.

Mua on auttanu vaan se, etten pidä kotona mitään herkkuja. Tääkään ei auttaisi yksinään mutta onneksi olen sairaalloisen nuuka ja laiska. Niinpä en raaski vetää heseruokaa enkä jaksa sitä lähteä hakemaan jos sitä ei ole kotona. KOlmas mikä mut on pelastanut, on se että kun kohtauksia tulee, mä myös oksennan.

Ahmiminen on mun kokemuksen mukaan jotain muuta kuin vaan psyykkistä, toisin sanoen siinä on pakko olla joku neurologinen, ihan fyysinen vika aivoissa. Siksi mitkään terapiat ei siihen auta.

Mä sain avun vähähiilihyrdaattisesta ruokavaliosta. Runsas proteiini ja rasva ilman hiilihydraattia tekee äklön ja oikeasti kylläisen olon. KUn sillä pääsee alkuun, niin myöhemmin voi ottaa hiilihydraatitkin mukaan. Mutta kun vetää vähähiilihydraattista niin saa ahmimisen loppumaan. Mä suosittelen oikeasti.

Aivoissa on joku kylläisyyshormoni leptiini, ja rasvasokerisuolahiilihydraatti blokkaa eli estää sen toimintaa, ainakin mulla. Siksi voi syödä määrättömästi mitä tahansa mättöä.

Vähähiiihydraattinen sen sijaan on jotenkin sillai, että se auttaa sitä leptiiniä tekemään mitä sen pitääkin tehdä eli pitämään sen kylläisen olon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän