Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herran jumala noi Täydelliset naiset on laihoja!

Vierailija
05.06.2012 |

En ole mikään läski itsekään, päinvastoin urheilullinen ja arvostan hoikkuutta, vaatteet näyttää päällä paremmalta jne.

Mutta miksi se laihuusihanne vaan kiristyy ja kiristyy? Hyvänen aika noita Breen käsivarsia ja olkapäitä, hyvä kun hän pysyy tajuissaan noin laihana! Varmasti kärsii jo monelaisista puutosoireista ja hormonihäiriöistä. Ja Susanin käsivarret ovat kuin tikut, tosin ylisuuret silikonit hieman tasapainottavat vaikutelmaa.

KUKA tuollaista laihuutta vaatii? Sarjan tuottaja/ohjaaja? Eivät he alussakaan olleet noin nälkiintyneitä...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ei ole mitään nuoria naisia enää niin tulee semmoinen kuivahtanut vanhus -efekti kun on noin laiha. Kyllä neljänkympin jälkeen olisi hyvä ettei ihan alipainoinens sentään olisi, kasvotkaan ei painuisi niin rumasti ja vanhentavasti.

Vierailija
2/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun ovat jo aika iäkkäitä mimmejä. Joskus olen miettinyt, että miltäköhän näyttävät, kun pehmentävät studiovalot ei feikkaa pintaa sileäksi ja etenkin miltä näyttävät alasti, kun anorektiset lantioluut törröttää, hyh hyh. MÄ luulen, että ovat aika oksetuksia irl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmannäköisiä mielestäni.

Vierailija
4/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se näytti vielä ihan normaalipainoiselta! Ja oli itse kovin järkyttynyt puvustaan :O

Vierailija
5/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki että oikein yritettiin manipuloida katsojasta liikutuksen kyyneleet: oli syntymää ja kuolemaa ja mennyttä ja tulevaa. Silti ei alahuuli väpättänyt yhtään. Hyvästi anorektikot ja teennäinen sarja.

Esim. sinkkuelämän päätösjaksossa ulvoin ääneen.

Vierailija
6/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 36 pidettiin isona kaippa läskien kokona...

Vierailija
8/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoa 36 pidettiin isona kaippa läskien kokona...

Tähän mäkin kiinnitin huomiota! Ei juma.

Vierailija
9/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on tuon linkin kuvassa olevan Susanin koko mielestänne? kg/vaate?

Vierailija
11/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Bree varsinkin, varmaan pyörtyilee kuvausten välissä

Vierailija
12/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kyllä olleet mitään sairaan- tai hirveän näköisiä. En laittaisi ollenkaan pahitteeksi, jos itse olisin samanmoinen 5-10 vuoden päästä.

Täällä taas +70kg mammat haukkuvat suu vaahdossa, eivätkä tietenkään, missään nimessä haluaisi näyttää samamalta kuin Desperate Housewives ladyt...hih

Vierailija
13/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanin läskikuva on monen av:n tavoitekuva... tai unelma... Ehkä koko 42, sanoisin.

Vierailija
14/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat kasittamattomia lihavuoria ja nyt pyortyilevia luurankoja?

Vierailija
15/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotantokautta Täykkäreistä (oon katsonut niitä DVD:ltä, meillä ei oo telkkaa), mutta paino näkyy olevan sarjan tuotantopuolen ihmisillä pakkomielteenä (vrt. Ally Mcbeal aikoinaan). Muistaakseni Breen näyttelijälle maksettiin oikein rahaa, jotta hän laihtuisi.

Vierailija
16/16 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat kasittamattomia lihavuoria ja nyt pyortyilevia luurankoja?

Missä sanottiin "kaikki amerikkalaiset"? Avauksessa kauhisteltiin Täydellisten naisten näyttelijöiden laihuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme