Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienon ammattinimikkeen ja kohtuu hyvän palkan omaavat viihtyy vauvapalstalla :D

Vierailija
05.06.2012 |

- jos kattoo tota galluppia alempana :D

Aika hauska :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelusta, lastenvalvojista (tai mikä sen nyt onkaan jonka luo mennään erotilanteessa), sosiaalietuuksista, elatusmaksuista, toimeentulotuesta, asumistuesta jne. Moni kysyy, miten pärjää 20 eurolla viikon jne. Sitten kun kysytään tuloja, niin kaikki tienaa 6000/kk osittaisella hoitovapaalla ja mies on toimitusjohtaja ja jos joku kysyy, mihin Espoossa kannattaa muuttaa, niin kaikki on sitä mieltä, että kukaan järkevä ei asu muualla kuin Haukilahdessa tai Westendissä. :)

kukakin osallistuu. Itse olen espoolainen, kohtuu hyvätuloinen, "hienolla" nimikkeellä työskentelevä akateeminen, ja olen kyllä joskus vastannut noihin palkkagallupeihin. Sen sijaan en koskaan ole ottanut kantaa lastensuojelu- tai tukiasioita koskeviin keskusteluihin, vaikka joskus mielenkiinnosta niitä toki olenkin vilkaissut.

eli hyvätuloiset tykkää vastailla palkkagallupeihin ja pienituloiset ei niinkään. Hmmm, mistähän tämä kertoo...

Vierailija
22/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on välillä nerokkaita keskusteluja ja provoja. Tosin suurin osa on kiukuttelevien ihmisten vuodatuksia, joka sekin tekee ihan hyvää.

Todellakin täällä on loistokeskusteluja.

Ja huom. parhaita keskusteluja käy nimenomaan ne ei-akateemiset. Tilipussia ei ehkä kehtaa esistellä, mutta mä ihailen sitä hyvää läppää ja huumoria, mitä juuri duunareilta löytyy. Se on arvokkaampi pääoma kuin nössöjen akateemisten, plääh itsellesi -tyyppisten, argumenttikyvyttömien akkojen laimea ja väritön ilmaisu.

Mistä tiedät, millainen keskustelijan tausta on, kun on kyseessä anonyymi palsta? Ja no, sehän on lukijasta kiinni, mitä hyvänä läppänä pitää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelusta, lastenvalvojista (tai mikä sen nyt onkaan jonka luo mennään erotilanteessa), sosiaalietuuksista, elatusmaksuista, toimeentulotuesta, asumistuesta jne. Moni kysyy, miten pärjää 20 eurolla viikon jne. Sitten kun kysytään tuloja, niin kaikki tienaa 6000/kk osittaisella hoitovapaalla ja mies on toimitusjohtaja ja jos joku kysyy, mihin Espoossa kannattaa muuttaa, niin kaikki on sitä mieltä, että kukaan järkevä ei asu muualla kuin Haukilahdessa tai Westendissä. :)

kukakin osallistuu. Itse olen espoolainen, kohtuu hyvätuloinen, "hienolla" nimikkeellä työskentelevä akateeminen, ja olen kyllä joskus vastannut noihin palkkagallupeihin. Sen sijaan en koskaan ole ottanut kantaa lastensuojelu- tai tukiasioita koskeviin keskusteluihin, vaikka joskus mielenkiinnosta niitä toki olenkin vilkaissut.

Ihan sama juttu mulla, kerron yleensä palkkani noissa gallupeissa, mutta noihin ls/sossu/säästöketjuihin mulla ei ole koskaan ollut kommentoitavaa, vaikka niitä joskus luenkin. Ja olen akateeminen ja asun Espoossa :)

Vierailija
24/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU-virkamiehetkin on joskus lomalla. Ja tämä palsta kyllä huvittaa kaikkia!

Vierailija
25/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on huomattu ennenkin, että meitä on moneksi. koko suomen kirjo.

Vierailija
26/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanha online olis hengissä, niin olis vielä hauskempaa!!

Vierailija
27/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko suomen kirjo.

Vierailija
28/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttujen perusteella täällä pyörii pääasiassa maalaistolloja ja lähiö-wt:itä.

Vierailija
29/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vanha online eroaa tästä nykyisestä palstasta?

Vierailija
30/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä "hienoissa" ammateissa on enemmän mahdollisuuksia surffata netissä vaikka työpäivän keskenkin.

Vierailija
31/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä "hienoissa" ammateissa on enemmän mahdollisuuksia surffata netissä vaikka työpäivän keskenkin.

ei duunareilla ole aikaa töissään pyöriä täällä, mutta akateemisissa suoja-ammateissa on.

Vierailija
32/32 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina ihmetellyt, miten rikasta porukkaa täällä on. Aina kun kysytään tuloja, niin puolella porukasta on bruttotulot yli 4000 e/kk, joista toinen puolisko tulee huutamaan, että aika vähän tuo 4000 e/kk. Sitten kun kysytään velkoja niin suurimmalla osalla on maksettu talo eikä yhtään muutakaan velkaa. Sitten kun joku valittaa rahojen vähyyttä, niin ketjussa on lista väkeä luennoimassa miten tilillä pitää AINA olla kahta kuukautta vastaava raha puskurina. Ja ennenkaikkea, kaikissa em. tapauksissa omistus on hankittu ITSE kovalla työllä, eikä kukaan myönnä esim. perineensä mitään. Joopa joo, uskottavaa on...