Mä en uskalla mennä nukkumaan. Olen nähnyt jo monta kertaa unta, jossa
mulla on tosi pitkät hiukset, pidemmät kuin oikeasti. Ne ovat mun ranteitteni ympärillä enkä voi liikuttaa käsiäni. Mun sängyssäni on mies, joka tunkeutuu minuun ja satuttaa mua. Mä herään siihen, että mun ranteisiini sattuu, enkä saa enää unta kuin pieniä pätkiä. Uni vaihtelee vähän, mutta suunnilleen noin se menee aina. Yritän iltaisin lukea ja ajatella ihan muuta, mutta silti se uni on palannut jo monta kertaa. Alan olla jo aika väsynyt.
Kommentit (8)
Miten musta tuntuu että tää ois jonkun mun tutun aloitus?
En ole varma mutta voiskohan toi olla jotain unihalvausta. Tollanen että jokin tunkeutuu suhun, yleensä tarkottaa unihalvausta tms.. Mun kaveri kertoi nähneensä monena yönä unta jossa oli mies sen vieressä sängyllä ja vaan tuijotti sitä ja raapi pitkillä kynsillä, ja se yritti herätä mutta ei pystynyt. Samantapasta unta sanoo nähneensä myös mun äiti. Noihin uniin kuuluu myös se että luulee olevansa hereillä mutta on silti unessa tjtn.. Tosi pelottavaa..toivon niin ettei ikinä tule noita..
En ole varma mutta voiskohan toi olla jotain unihalvausta. Tollanen että jokin tunkeutuu suhun, yleensä tarkottaa unihalvausta tms.. Mun kaveri kertoi nähneensä monena yönä unta jossa oli mies sen vieressä sängyllä ja vaan tuijotti sitä ja raapi pitkillä kynsillä, ja se yritti herätä mutta ei pystynyt. Samantapasta unta sanoo nähneensä myös mun äiti. Noihin uniin kuuluu myös se että luulee olevansa hereillä mutta on silti unessa tjtn.. Tosi pelottavaa..toivon niin ettei ikinä tule noita..
Mä näin yhteen aikaan tasaisin väliajoin jotain kaameeta painajaista ja jossain vaiheessa kun olin ottanut lopputilin töistä tajusin että se uni kertoi siitä että mulla o,i huono olla töissä ja että mun on uskallettava tehdä se ratkaisu että muuta vaihtoehtoa ei omalle selviämiselleni ole.
Jostain unikirjasta meinaan aloin sitä selvittämään että mitä se mun uni tarkoittaa.
Haluaisin vain eroon siitä ja nukkua kunnolla.
ap
Mä näen myös jatkuvasti painajaisia, johtuvat suurimmalta osin tän hetkisestä stressistä. Mulla on ollut aikasta raju elämä ja se purkautuu usein unissa. Varmaan ois aika lähteä johonkin terapiaan :D
Yhteen minua vaivanneeseen, toistuvaan painajaiseen löytyi yllättäen ihan konkreettinen syy. Näin unta joutuvani autokolariin, samat jutut toistui aina. Jokin aika sitten selvisi, että olen lapsena ollut kolarissa, kuski oli naapurin setä joka oli umpitunnelissa minua kuskatessaan. Ei ihme, että mua pelottaa auton kyydissä ja näen niitä painajaisia.
Sulla on varmaan jotain stressiä tai paineita? Et välttämättä edes tiedosta niitä.
ap
Mä näen myös jatkuvasti painajaisia, johtuvat suurimmalta osin tän hetkisestä stressistä. Mulla on ollut aikasta raju elämä ja se purkautuu usein unissa. Varmaan ois aika lähteä johonkin terapiaan :D Yhteen minua vaivanneeseen, toistuvaan painajaiseen löytyi yllättäen ihan konkreettinen syy. Näin unta joutuvani autokolariin, samat jutut toistui aina. Jokin aika sitten selvisi, että olen lapsena ollut kolarissa, kuski oli naapurin setä joka oli umpitunnelissa minua kuskatessaan. Ei ihme, että mua pelottaa auton kyydissä ja näen niitä painajaisia. Sulla on varmaan jotain stressiä tai paineita? Et välttämättä edes tiedosta niitä.
Se on helpompi käsitellä, kun siitä tulee ns. päiväasia sillä tavalla.