Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, joka painaa 112 kiloa ja joka juuri söi 18 joulutorttua, vastaa hetken kysymyksiinne.

Vierailija
22.11.2005 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot tainnu syömällä venyttää vatsalaukkusi =(

Vierailija
2/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaako sinua tämä aloitus yhtä paljon kuin minua?

:D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että on muitakin samaa kaliiberiä olevia linjoilla.18 torttua teki jo vähän tiukkaa, mutta ne meni huomaamatta parin tunnin aikana. Huomasin laskea vasta siitä, että toinen pellillinen katosi kokonaan :( Todella noloa, mutta ei juuri naurata.

ap

Vierailija
4/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaiken lisäksi raskaana. Siitä se himo.

ap

Vierailija
5/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut painavimmillani 80 kg (163 cm pitkä olen), ja silti muistan nuo ajat, että saatoin ihan helposti syödä pellillisen torrtuja että hups vaan.

Samoin litra jäätelöä, paketillinen tai kaksi keksejä menee ihan helposti :)

Oireyhtymä tämäkin. Syöminen vaan on niin mukavaa, eikö?

t.5

Vierailija
6/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, kun sen tekee muiden hommien ohella eikä kiinnitä siihen mitään huomiota. Yhtäkkiä huomaa, että perkele, söin pellillisen torttuja/vuoallisen makaroonilaatikkoa....( Syöminen on ihanaa. Voisin syödä kokoajan.

ap

Vierailija
7/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170cm ja painan 60kg, olen synnyttänyt juuri kaksi kuukautta sitten. Ja minulle tuli painoa yli 25kg, silti kaikki jo poissa. Kuinka ihmeessä joku voikin päästää itsensä tuollaiseen kuntoon : (

Vierailija
8/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viides lapseni kuuden vuoden sisällä ja nämä kilot ovat tulleet noista raskauksista ja älyttömästä ruoanhimosta mitä raskaus minussa aiheuttaa.Ennen ensimmäistä lasta painoin 58 kiloa. Olen 170 cm pitkä. JOkaiselta lapselta on tullut ainakin 20 kiloa lisää elopainoa. Että' tarkoitus on karistaa kilot ja uskon että pystyn siihen helposti koska rakastin urheilua silloin joskus kun se vielä onnistui. Tämä on viimeinen lapsemme.

ap

Vierailija
9/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltään ylisuurelta valaalta. Mielummin siis idiootti. Olenpahan ainakin idiootisti sinut itseni kanssa.

t.17

Vierailija
11/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin vedän keposesti pussillisen sipsejä+ litran jäätelöä + levylllisen suklaata, mutta että 18 joulutorttua...

Vierailija
12/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse mässäsin, luulin, että nuo joulutortut ovat jotenkin omituinen himo, mutta nytpä olen saanut oppia monelta taholta, että niitä mässää muutkin. Ne on kyllä pahimpia lihottajia, söin niitä melkein vuoden koko ajan ja lihosin kilokaupalla. Isoimmillani painoin 86 kg ja olen 168 pitkä. Nytpä viimein on käynnissä ensimmäinen laihdutuskuuri, jolla on tullut tuloksia, kymmenen kiloa pudonnut nyt kolmessa kuukaudessa. Konsti: syön harkitusti kuusi päivää viikossa ja pidän herkkupäivän, jolloin saa syödä mitä vaan, kun nyt joku kohtuus on. Tohon päälle vielä urheilu (mitä en itse harrasta) ja luulisi alkavan tapahtua! Onnea vaan vauvasta vielä, kyllä se sinäkin sieltä herkkujen suosta vielä nouset, jos kerran minäkin!

Vierailija
13/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ajattele vauvasi hyvinvointia?

Minulle raskausviikkoja 15 ja painoa 56kg, ajattele ihan kuin kantaisit toista ihmistä mukanasi koko ajan..

Raskauden aikanakin on mahdollista laihduttaa, kysele neuvolasta ohjeita.

Ja anteeksi, ei ollut tarjoitus saarnata,.. ;)

Vierailija
14/34 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin varaa pudottaa vielä. JA ihme turhaa hehkuttelua että synnytyksestä kaksi kuukautta, tajuaahan sen tyhmempikin ettei odotusaikana kertyvä paino ole pelkkää läskiä vaan koostuu monesta asiasta. Kahdessa kuukaudessa voi LÄSKIÄ tiputtaa painostaan noin kahdeksan kiloa.

Vierailija
15/34 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap elossa vielä? 

Vierailija
16/34 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää toimia äitisi puolestapuhujana.

Vierailija
17/34 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä 1kg paketista tule 20 törttyä, kuka ehti vetää 2 törttyä välistä?

Vierailija
18/34 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keha ri kerro onko sun hoitsu antanut sulle iltalääkkeesi?

Vierailija
19/34 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat esittää täällä ketä vaan. Ei kiinnosta.

Vierailija
20/34 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ VALEHTELE

Jos olisi noin, et kertoisi siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä