ero uusperheessä ja lapsen tapaaminen.
Mitä ajatella, kun entinen ei halua antaa mahdollisuutta lapsensa tapaamiseen eron jälkeen?
Kommentit (6)
Ymmärrän kyllä eksääsi. Jos hänelle jossain vaiheessa tulee uusi puoliso, on varsinainen soppa valmis jos on uusi äitipuoli ja vanha äitipuoli ja ties mitä...
että kasvakaa aikuisiksi ja lakatkaa kiusanteko lasten kautta
Hyvä, että on tästä tai edellisestäkään selvinnyt. Eipä yllättäisi, jos taas pakenisi omia ongelmiaan uuteen suhteeseen.
Lapsi on 5. Monet itkut olen itkenyt, hämmentyneeä. Ihmetellyt eksän itsekkyyttä. Olen yrittänyt ajatella, että en minä enää merkitse.
Erotessa olet oikeuksiltasi miehen lapseen kuin kuka vain vastaantulija. Sääli että lapsikin on vielä noin pieni, ei voi yhtään pitää puoliaan eikä myöskään ehkä käsittää ettet hylkää häntä hänen itsensä takia :(
Erokin oli niin kaaottinen. En ole ollut missään yhteyksissä sinne päin kohta kuukauteen. Mies käänsi asiat niin, että hän on vihainen minulle. Itse joi liikaa suhteen aikana ja minä siinä tasapainottelin sitten.
Ikävä on välillä ihan hirveä. Tuntuu pahalta ajatus, että lapsi voisi kokea olonsa hylätyksi. Kait ne lapset oppii ikävät tunteensa peittämään hyvin ongelmaperheissä.
Suru tulisi puseroon vastaavassa tilanteessa.. Jos suhteet olleet tiiviit ja lämpimät, ilman muuta soisin että yhteys jatkuisi eron jälkeen.
Mutta voin kuvitella, että mahdoton toteuttaa, jos exä ei itse sitä halua. Onko ero kovin tuore, mitä jos antaisit vähän ajan kulua ja pahimpien tunnekuohujen laskeutua - ja ehdottaisit sitten asiaa uudelleen?