Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peratsin ahdistukseen

Vierailija
08.04.2023 |

Sain eilen reseptin tähän 2x4mg päivässä ahdistukseen.

Onko kellään kokemuksia ko.lääkkeestä ja, jos on, niin minkälaisia?

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa meidänkin naapuria Peraa ahdistaa kun ei mene mihinkään työmaalle vaan makaa kotona

Vierailija
2/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh siis toissa päivänä sain reseptin. En ole uskaltanut vielä ostaa lääkettä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mulla pelkästään ahdistukseen, siihen tarvitsee ahdistuslääkkeen. Muuten hyvä mielialalääkkeeksi, vaikka psykoosilääkkeistä moni onkin huono. Ei tee mulla mässyjä eli syöminen samanlaista kuin ennenkin. Ei ole nostanur painoakaan ja aerobinen liikunta sujuu paremmin tämän kanssa kuin ilman. Mulla siis yhdistelmä eli puhtaasti tätä en ole syönyt, vaikuttanee kokemuksiin.

Resepti nähdään hoitopaikassa eli mieti myös siltä kannalta, haluatko hoitovastaisuuden leiman vai et jos et ostakaan.

Vierailija
4/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
5/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta mulla pelkästään ahdistukseen, siihen tarvitsee ahdistuslääkkeen. Muuten hyvä mielialalääkkeeksi, vaikka psykoosilääkkeistä moni onkin huono. Ei tee mulla mässyjä eli syöminen samanlaista kuin ennenkin. Ei ole nostanur painoakaan ja aerobinen liikunta sujuu paremmin tämän kanssa kuin ilman. Mulla siis yhdistelmä eli puhtaasti tätä en ole syönyt, vaikuttanee kokemuksiin.

Resepti nähdään hoitopaikassa eli mieti myös siltä kannalta, haluatko hoitovastaisuuden leiman vai et jos et ostakaan.

Kiitos vastauksestasi. Kaipa minä tuon ostan kuitenkin. Hyvä kuulla mm., että ei nosta ruokahaluja.

Vierailija
6/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
8/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta ahdistukseen suoranaisesti. Ehkä pidemmän ajan kuluessa, kun psyykkinen vointi on parempi niin ahdistuskin helpottaa. Jos ahdistus on suurempi vaiva niin hanki siihen lääkkeet, rauhoittavat esim, mutta ne ei sovi pitempi aikaiseen käyttöön.

Vierailija
9/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta ahdistukseen suoranaisesti. Ehkä pidemmän ajan kuluessa, kun psyykkinen vointi on parempi niin ahdistuskin helpottaa. Jos ahdistus on suurempi vaiva niin hanki siihen lääkkeet, rauhoittavat esim, mutta ne ei sovi pitempi aikaiseen käyttöön.

Mihin se sitten vaikuttaa osaatko sanoa? Siis noin pienellä annostuksella.

Vierailija
11/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ahdistuslääke sulla on lisäksi?

Vierailija
12/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, en olisi sinua huomannutkaan, mukava kun ilmoitit olevasi paikalla. Huutaa ei välttämättä tarvitsisi.

Vierailija
13/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antipsykoosilääke. 

Vierailija
15/60 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuosta ei ole apua niin pyydä pregabalin. Mulla annoksen nostolla auttanut vaimentamaan jatkuvan keskivoimakkaan ahdistuksen lievään, jota siis kestän ilman itsemurha-ajatuksia. Ahdistuskohtauksiakin lievittää vähän. Mulla saattaa tulla jostain elämässä tapahtuneesta asiasta monenkin viikon voimakkaat ahdistukset.

Vierailija
16/60 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Pitää varmaan vielä kysellä lääkäriltä muitakin vaihtoehtoja.

-ap

Vierailija
17/60 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ahdistuslääke sulla on lisäksi?

Syön kaiken illalla mutta Klotriptyl. Klooridiatsepoksidi jelppii sen verran ettei tarvitse missään tilanteessa päivisin mitään.

Niin ja käyn yksityisellä, julkiselta ei saa. Eivät halua auttaa edes aktiivimallin aikaan kuin laittamalla todistuksen että tämä ihminen ei kykene kokopäivätyöhön. Itse asiassa kykenisin jos tätä saisi jatkaa. Joten aika näyttää mitä kautta menen opiskelemaan jos joku haluaa auttaa riittävän pitkään. Nyt teen rahaa kun voin.

Vierailija
18/60 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sun ahdistus on?

Vierailija
19/60 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä osaanko selittää, mutta mulla on ptsd ja ahdistus on voimakasta ja "paniikkista", on kaikenlaisia pelkoja ja paljon huoliajatuksia.

Vierailija
20/60 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä osaanko selittää, mutta mulla on ptsd ja ahdistus on voimakasta ja "paniikkista", on kaikenlaisia pelkoja ja paljon huoliajatuksia.

Tarkennan vielä, että ei ole pelkästään huoliajatuksia vaan ihan aitoja huolenaiheita, kun elämäntilanne on hankala. Ne sitten ahdistaa myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän