Salkkareiden kauden päätösjaksosta..
Jokos täällä on taas kukkahattutädit valmiina jo päivittelemään salkkareita kun perjantaina tulee taas kohujakso? En muuten ymmärrä, kun noista kauden päätösjaksoista aina kauhistellaan, että miten tuohon aikaan voi tuollaista näyttää. Miksei kukaan meuhkaa vaikka Ihmemies Mcgyveristä, sehän tulee vielä puolta tuntia aikasemmin ja siinä räjäytellään ja ammutaan joka jaksossa sekä vielä neuvotaan miten pommeja tehdään. Että jo etukäteen, järki käteen te narisijat.
Kommentit (24)
No aika lapsellisia yläasteikäisiä sinulla
en anna alle yläasteikäisten katsoa Salkkareita. Ovat toki nurisseet, että "kun kaikki muutkin saa katsoa", mutta ovat kuitenkin uskoneet kun olen perustellut sitä sillä, että siinä käsitellään sellaisia asioita, joita te ette vielä ihan ymmärrä.
jos eivät noista asioista mitään ymmärrä.
jos sinun mielestäsi yläasteikäisen kypsyysmittari on Salkkareiden katsominen!
Käsittämätöntä kommenttia aikuiselta (?) ihmiseltä!
Kait sinä höperö nyt tajuat, että samoista asioista voi puhua ilman tuota sontaa!!!
purukumia ja kaksi hammastikkua ristissä ei ihan kannata uskoa.. ;)
No aika lapsellisia yläasteikäisiä sinulla
en anna alle yläasteikäisten katsoa Salkkareita. Ovat toki nurisseet, että "kun kaikki muutkin saa katsoa", mutta ovat kuitenkin uskoneet kun olen perustellut sitä sillä, että siinä käsitellään sellaisia asioita, joita te ette vielä ihan ymmärrä.
jos eivät noista asioista mitään ymmärrä.jos sinun mielestäsi yläasteikäisen kypsyysmittari on Salkkareiden katsominen!
Käsittämätöntä kommenttia aikuiselta (?) ihmiseltä! Kait sinä höperö nyt tajuat, että samoista asioista voi puhua ilman tuota sontaa!!!
on sinulta haukkua Salkkareiden katsojia epäkypsiksi. Todella törkeää käytöstä! Eikö jokaisella pitäisi olla oikeus katsoa juuri niitä TV-ohjelmia, joista pitää ja nauttii eniten? Mitä se sinulta on pois, jos joku pitää jostain josta sinä et satu pitämään?!
seuraan kyllä itse Salkkareita, mutta en ole antanut lasteni niitä toistaiseksi katsoa. Olen perustellut sen sillä, että siinä käsitellään sellaisia asioita, joista teidänikäisten ei ole vielä hyvä tietää. Toistaiseksi ovat uskoneet.