Mitä mieltä nimestä Riku?
Ollaan pohdittu esikoiselle nimeä, mies tykkäisi hirveästi tuosta nimestä, mutta minun suuhuni se ei oikein mahdu :/ Välillä on sellaisia kausia, että ajattelen että onpa ihana nimi! Välillä se taas kuulostaa kammottavalta.
Kommentit (35)
On juuri sellainen viikarinimi, ei huono mutta tuskin olisi meille tullut (tosin sukunimelläkin on osuutta asiaan).
Jooei tuollaista nimeä, mieti jos lapsen luokalla on ärrävikaisia kavereita, mieti miltä tuo nimi heidän suussaan kuulostaa. Mieti jos lapsella itsellään on ärrävika
Ei ole mun makuuni, ehkä enemmän miesten mieleinen nimi tuollainen; vähän eläimen nimeltä kuulostaa. Mutta laittaakaa sellainen nimi, mistä molemmat tykkäätte, muiden mielipiteillä ei ole väliä.
Kuulostaa lempinimeltä. Antakaa ihan oikea nimi, vaikka Risto ja sitten kutsuma nimenä perheen ja kavereiden kesken voi olla Riku tai Riki.
Lapseni on riku nimeltään ja käy mielestäni oikein hyvin hänelle nimeksi.
Sopii koiralle, ei hmiselle. Sukulainen tuon niminen, itsekäs paskiainen.
Omalle pojallani annoin nimeksi Rikun. Nää on makuasioita, mun mielestä se on kaunis nimi.
Vierailija kirjoitti:
Jooei tuollaista nimeä, mieti jos lapsen luokalla on ärrävikaisia kavereita, mieti miltä tuo nimi heidän suussaan kuulostaa. Mieti jos lapsella itsellään on ärrävika
Kommentti:. Mietipä Jos luokalla on mykkiä kavereita, mieti mitäs sitten. Mieti Jos lapsesi itse on mykkä. Onpa tosi kivaa. Joten revi siitä!
maailman komein ja seksikkäin mies on yksi Riku. Eli pidän nimestä. xx
Mukava työtoveri miehineen oli kauan lapseton ja saivat adoption kautta pienen pojan, josta tuli Riku. Päätin että jos saan joskus pojan, hänen nimeksi tulee Riku. Niin kävi. Hyvä ja jämerä pojan nimi.
Mä tykkään! Oli meillä yhtenä vaihtoehtona, jos olisi saatu poika, mutta tyttö tuli.
Riku on sellainen veijarimainen pojan nimi, jolta löytyy pilkettä silmäkulmista.