Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kaupassa niin tylyä "palvelua"

Vierailija
04.06.2012 |

että meni kyllä koko päivä pilalle.

Minkä helvetin takia äkäiset vanhat naiset edes lähtevät tuollaiseen työhön, jos niin kauheasti vituttaa? Vaikka kyseessä onkin pieni kauppa "huonolla alueella", ja työpaikka saatu luultavasti jonkun työkkärin työllistämisohjelman kautta, niin vois kai sitä vähän koittaa tsempata.

Seuraavalla kerralla, jos siis joskus joudun tuolla vielä asioimaan, tokaisen kyllä, että mamman kannattaisi etsiä itselleen jotain muuta kuin asiakaspalvelutyötä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohtumuksen esityksellä et kovin keskustelua herätä.

Vierailija
2/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli vaan pakko pullauttaa tämä vitutus tänne, vaikka en esimerkkiä pystykään esittämään. Mutta siis varmasti kyseisen myyjän ulosanti olisi kenen tahansa mielestä tylyä, en yleensä ole turhan herkkä tällaiselle (en esimerkiksi pahoittaisi mieltäni, vaikka myyjä ei hymyilisi tai tervehtisi, mitä tuossa kaupassa ei muutenkaan koskaan tehdä).

No, jos vaikka ulkona sataisi ja tulisit kauppaan sisälle märillä kengillä, saattaisi kyseinen nainen tokaista, että "kylläpä lattiat likastuu". Jos kysyisit, että missä täällä kaupassa on tuote X, ja tämä myyjä osoittaisi suunnan, mutta lähtisit vahingossa väärälle hyllylle (eli ymmärsit neuvon väärin) tulee sieltä vittuuntunut "EI KUN TUOLLA!!" ja puhuu tosiaan kuin idiootille.

Ja kun se on tuollaista tosiaankin joka kerta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollu vielä meistä hausempi juttu lukea kun oisit kertonut vastauksen.

Vierailija
4/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan niin pöyristynyt, etten saanut mitään sanotuksi.

No, ensi kerralla sitten :)

ap

Vierailija
5/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa oli kassa/myyjä, joka ei puhunut mitään (näytti vain hapanta naamaa).

Lapset ei halunneet asioida kaupassa ja itelläkin oli korkea kynnys mennä sinne.

Tein valituksen johdolle, kannatti. Nyt lähikauppamme on miellyttävä ostospaikka.

Ko. myyjää ei ole näkynyt.

Vierailija
6/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupassa oli kassa/myyjä, joka ei puhunut mitään (näytti vain hapanta naamaa). Lapset ei halunneet asioida kaupassa ja itelläkin oli korkea kynnys mennä sinne. Tein valituksen johdolle, kannatti. Nyt lähikauppamme on miellyttävä ostospaikka. Ko. myyjää ei ole näkynyt.

Kauppias ite, jonka kanssa olet ryypännyt ja vertaillut peniksen kokoa?

Vierailija
7/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää kyl kieltämättä hurjuudellaan päihitä näitä muita mielenkiintosia juttuja täällä.

Olis pitäny varmaan alottaa ketju siitä, mitä näin lihavan naapurin rouvan ostoskorissa.

ap

Vierailija
8/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää kyl kieltämättä hurjuudellaan päihitä näitä muita mielenkiintosia juttuja täällä. Olis pitäny varmaan alottaa ketju siitä, mitä näin lihavan naapurin rouvan ostoskorissa. ap

Vierailija
9/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänään kohtaamasi aspa olisin voinut olla minä :(

Mutta jatkoviesti toistuvasta huonosta asiakaspalvelusta ja nyrpeydestä ei enää osunut.

Tänään oli tosiaan huono päivä töissä. Kaikki kaatui päälle, ja poikkeuksellisesti annoin sen näkyä parille asiakkaalle epäsuoraan. Anteksi.

Aspa 20 ´vuoden kokemuksella

Vierailija
10/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää kyl kieltämättä hurjuudellaan päihitä näitä muita mielenkiintosia juttuja täällä. Olis pitäny varmaan alottaa ketju siitä, mitä näin lihavan naapurin rouvan ostoskorissa. ap

että käy täällä lukemassa näitä juttuja, ja sitten vittuilee jostain elämän hankkimisesta???

Eiköhän se elämän hankkiminen kannata siinä kohtaa aloittaa ihan itsestä, eiks joo?

Vierailija
11/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käy täällä lukemassa näitä juttuja, ja sitten vittuilee jostain elämän hankkimisesta??? Eiköhän se elämän hankkiminen kannata siinä kohtaa aloittaa ihan itsestä, eiks joo?

Eiköhän koske meitä kaikkia. Mulle elämän ja elämän raja menee ehkä siinä, viitsinkö raportoida (tai edes huomioida)naapurini ostoksia tai kassan ilmeitä.

Vierailija
12/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käy täällä lukemassa näitä juttuja, ja sitten vittuilee jostain elämän hankkimisesta??? Eiköhän se elämän hankkiminen kannata siinä kohtaa aloittaa ihan itsestä, eiks joo?

Eiköhän koske meitä kaikkia. Mulle elämän ja elämän raja menee ehkä siinä, viitsinkö raportoida (tai edes huomioida)naapurini ostoksia tai kassan ilmeitä.

Vierailija
13/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei siis tosiaan ollut kyse siitä, että asiakaspalvelija olisi ollut ilmeeltään nyrpeä (en nimittäin häiriinny siitä, koska varsinkin tässä kyseisessä kaupassa se on ihan normaalia). Tältä myyjältä kuulee kuitenkin suoraa VITTUILUA ja marinaa siitä, kun joutuu tekemään työhönsä kuuluvia asioita, ja tästä minä närkästyin ja pahoitin mieleni.

Ja itse asiassa en huomioinut naapurin rouvan ostoksia, ei tainnut muita olla kaupassa, se oli heitto.

ap

Vierailija
14/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei siis tosiaan ollut kyse siitä, että asiakaspalvelija olisi ollut ilmeeltään nyrpeä (en nimittäin häiriinny siitä, koska varsinkin tässä kyseisessä kaupassa se on ihan normaalia). Tältä myyjältä kuulee kuitenkin suoraa VITTUILUA ja marinaa siitä, kun joutuu tekemään työhönsä kuuluvia asioita, ja tästä minä närkästyin ja pahoitin mieleni. Ja itse asiassa en huomioinut naapurin rouvan ostoksia, ei tainnut muita olla kaupassa, se oli heitto. ap

Jos päivä menee tuollaisesta pilalle, niin sanon kyllä, että hanki elämä. Oli tyhmää tai ei.

Vierailija
15/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei siis tosiaan ollut kyse siitä, että asiakaspalvelija olisi ollut ilmeeltään nyrpeä (en nimittäin häiriinny siitä, koska varsinkin tässä kyseisessä kaupassa se on ihan normaalia). Tältä myyjältä kuulee kuitenkin suoraa VITTUILUA ja marinaa siitä, kun joutuu tekemään työhönsä kuuluvia asioita, ja tästä minä närkästyin ja pahoitin mieleni. Ja itse asiassa en huomioinut naapurin rouvan ostoksia, ei tainnut muita olla kaupassa, se oli heitto. ap

Jos päivä menee tuollaisesta pilalle, niin sanon kyllä, että hanki elämä. Oli tyhmää tai ei.

Olen niin epänormaali, että mulle tulee tollasesta paha mieli. Ei muuten kannata ottaa kaikkea netissä kirjoitettua kirjaimellisesti, nimittäin "päivä pilalla" voi olla hiukan kärjistettyä, tiedäthän.

ap

Vierailija
16/16 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin epänormaali, että mulle tulee tollasesta paha mieli. Ei muuten kannata ottaa kaikkea netissä kirjoitettua kirjaimellisesti, nimittäin "päivä pilalla" voi olla hiukan kärjistettyä, tiedäthän. ap

tämän palstan vanhoja naisia, lihavia naisia, maahanmuuttajia, homoja, muslimeja ja ruotsinkielisiä mollaavista kirjoituksista on huonoja trolleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi