Te jotka nussitte sinkkuna ja annatte pillua kuinka sattuu
niin eikö tunnu hassulta jos ajattelette asiaa tarkemmin? Tuskin teillä on kymmenittäin ihmissuhteita joissa olette puhuneet järkeviä ja henkeviä syvällisiä ihmisten kanssa. Sen sijaan seksiä voi harrastaa samalla tavalla kuin esim. leivän syöntiä. Aika päälaellaan minusta tuollainen ajatusmaailma.
Seksistä ja rakastelemisesta on tullut kertakäyttöistä, ihmiset ovat niin uusavuttomia ja huonolla itsetunnolla varustettuja etteivät osaa tyydyttää itseään vaan pitää pönkittää omaa oloa seksillä. Ja kun ei osata keskustella niin aina voi ottaa housut pois ja nussia :/
Kommentit (10)
Mulle olisi kyllä ihanne jos olisi vakiparisuhde jossa myös henkinen yhteys, mutta kun sellaista ei ole, niin mieluummin kyllä saan edes sen seksipuolen elävältä ihmiseltä kuin aina vaan omin käsin.
Pitäisikö heiltäkin kieltää seksi?
eli yksi fyysinen tarve. MIksi siitä pitää tehdä joku uskonnolliseen kokemukseen verrattavissa oleva "pyhä" asia? Naurettavaa. "Henkinen yhteys"? Voi jessus mitä jeesustelua. Henkinen yhteys on henkinen yhteys. Seksi on seksiä. Sitä voi vallan hyvin harrastaa ihan vaan seksinä kuten syömistäkin syömisenä. Lue vähemmän rakkausromaaneja, niin saat jotain suhteellisuudentajua.
Eikö tämä elämä ole nauttimista varten? Jos pitää seksistä, miksei sitä saa harrastaa? Huolehtii ehkäisystä eikä loukkaa ketään. Ei seksi ole niin vakavaa, ystävä hyvä. Nauti sinäkin niin pääset ehkä kireydestäsi!
täytyy ottaa toinenkin huomioon. Onanointi on ihanan vapauttavaa, ei tarvitse tyydyttää ketään muita kuin itsensä. Siistiä sisätyötä vailla velvollisuuksia mihinkään suuntaan, sitä on onanointi parhaimmillaan!
En mä tarvitse siihen mitään syvällisiä keskusteluja. Voi olla ihan kevyellä asenteella ja pitää hauskaa.
Ei mun tarvitse olla rakastunut seksikumppaniini, fyysinen viehätys ja "hetkellinen sielujen sympatia" riittää :-)
se joku muukin haluaa vaan tyydyttää itsensä ja miehillehän se käy usein noin vaan, naiselle ei.
Riskejäkin irtosuhteisiin liittyy eri tavalla.
miks pitäis itse tyydyttää itsensä, kun sen haluaa joku muu tehdä?
...jotka haluaa vain tyydyttää itsensä. Haloo.
Seksillä, avioliitolla ja rakkaudella ei oo mitään tekemistä toistensa kans.
haluaa joku muu tehdä?