Uskotko että maailmanloppu tulee 21.12.2012?
Kommentit (25)
no onko se yhenlainen maailmanloppu kun taas mun synttärikakkuun lisätään yksi kynttilä tuolloin?
että on löytynyt toinen mayakalenteri joka jatkuu jonnekin 2500-luvulle asti.
En ole taikauskoinen muuten, mutta tavallaan olen uskonut siihen maailmanloppu 2012-juttuun, kun Nostradamus ja mayat molemmat olivat tasan samalla päivällä veikkauksineen ja ensimmäinen kuitenkin osasi ennustaa ensimmäisen maailmansodankin. Pää sanoo että huuhaata, mutta sisimmissäni tunnen sen jotenkin oikeaksi :D
Tuota uutista tosiaan luin ja tuli jotenkin parempi mieli, vaikka huuhaana sitä virallisesti pidänkin. Vaan lopussa paljastui, että se kalenteri oli 800 vuotta vanhempi kuin tämä 21.12.2012-kalenteri - eli siihen en enää maailman loppumattomuutta perusta. Mistäs tietää vaikka mayat olisivat tajunneet maailmanlopun laskelmissaan ja tehneet uuden kalenterin?
Mutta vielä noita kalentereita ja vanhojen partaprofeettojen ennustuksia enemmän olen huolissani auringosta ja sähkömangeettistia aalloista, jotka 2012 loppupuolella (sattumaako?) ovat huipussaan. Viimeksi vastaavia lukemia oli 1920-luvulla, ja silloin oli sähköjä poikki laajalti yms.
Eli vaikkei maailmanloppu tarkoittaisikaan sitä että kuollaan kaikki, voi silti tulla noihin aikoihin isoja ongelmia. Viikkoja ilman valoja, tietokoneita, kylmävarastoja... Moni pärjäisi kuukauden kämpässään tai mökillä ilman sähköjä mutta jos ne ovat poikki kaikkialla maailmassa niin aika isoon kuseen joudutaan.
on joku tapahtuma tuossa tän vuoden lopussa. Joku jollaista ei ole ollut tuhansiin vuosiin, ja viimeksi kun kyseinen tapahtuma oli, alkoi tai loppui Maassa viimeisin jääkausi. Muistaakseni tälle vuodelle kaavailtu setti olisi vielä jykevämpi kuin se viimeisin, ja monet tutkijat ovat sitä mieltä että ilmasto muuttuu totaalisesti muutaman seuraavan vuoden aikana sen takia.
Jääkausi tai kuumuuskausi (napajäät sulaa, 50 astetta ulkona tai jotain?) nyt ei ole maailmanloppu ja ihminen varmaan selviäisi tuosta, mutta kyllähän siinä ihmisiä ja eläimiä kuolisi paljon, tulisi nälänhätää ja muuta. Toivotaan, että huuhaata.
Mitään maailmanloppua ei ole tulossa joulukuussa. Rentoutukaa ja nauttikaa elämästä, päästäkää irti pelosta.
Unohtakaa nyt se helvetin maya kalenteripaska
jos tulee tuolloin,niin se on cmx yhtyeen laulu uusi ihmiskunta.missään ei sanota,että kaikki loppuisi.
ketju täynnä.
"joo 2012 aurinko tekee jotain, en nyt ihan muista mitä, mutta jotain mistä on joskus seurannut jotain..."
KVG pölvästit. Edes sen verran, että tiedätte edes sinnepäin mistä puhutte. Ja edes sen verran, että näette kuinka paljon joka asiasta on mielipiteitä, teorioita ja tutkimuksia sekä puolesta että vastaan.
Mulla on laskettu aika. Voi olla että maailma hyvinkin tuntuu loppuvan sillon. Tai toivoo maailmanloppua ainakin.
Nibiru 2012 The end of the world HD- versio ja nimenomaan juuri tuo tekele. Alussa on vähän tylsä, mutta juuri noin uskon sen käyvän. On jotenkin vaan niin selkeä tunne siitä. Toisaalta ei pelota, kun tietää että kaikki me täältä lähdemme.
sanoa, että on hurja ja koskettava. Ihan mielettömät voimat kyllä jyllää,kun tuolta korkeuksista tippuu valtava möhkäle mereen. huuuiii!!!!!
1. Tess. 5:
"1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä."
asianjärjestelmän loppu. itse maailma ei lopu koskaan!
tuosta hetkestä jolloin tuo tapahtuu ei tiedä kukaan muu kuin jumala itse.
eli tuot odotan kyllä innolla, et kaikki tämä pahuus maapallolta loppuisi, sairaudet, kuolema, sodat, sadismi jne
1. Tess. 5:
"1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä."asianjärjestelmän loppu. itse maailma ei lopu koskaan!
eli tuot odotan kyllä innolla, et kaikki tämä pahuus maapallolta loppuisi, sairaudet, kuolema, sodat, sadismi jne
1. Tess. 5:
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä."asianjärjestelmän loppu. itse maailma ei lopu koskaan!
Kerropa sinä että miten maailmanloppu konkreettisesti tulee 21. joulukuuta?
Edellisenä päivänä on syntymäpäivät, jolloin muutenkin juhlin ja biletän kuin viimeistä päivää.. ;)
1. Tess. 5:
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä."
Mutta eihän sitä ihan 100% varma voi olla.
ap
Hiukan ehkä toivon : D
(kuhan se kävis jotenki luonnollisella tavalla, ei esim silleen et joku sekopää käy räjäyttelee jotain)