Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sade ropisee ikkunaan kyynelten tahdissa :( eroko?

Vierailija
03.06.2012 |

Näitä tavanomaisia riitoja on tullut ja mennyt. Torstaina iso riita, eikä sitä kai enää korjata... Mainitsin tuolloin suutuspäissäni erosta, pe mies tuli kotiin valmiiksi kirjotettujen eropapereiden kanssa. Olen voinut tosi huonosti koko alkuvuoden, nyt käänne parempaan ja olen luullut että kaikki on paremmin. Nyt... kaikki taas romahti.

Keskustelukanava ajoittain auki, sitten taas täysi lukko ja olut. Lapsetkin on tässä kotona olleet koko viikonlopun ja joutuneet osan keskusteluista kuulemaan. Eli nyt heidätkin on "vedetty mukaan" tähän epävarmuuteen :(

Tosin keskustelumahdollisuutta ei muutakaan ole, koska tenavat aina kotona. Ja miehen hyvien tulojen takia luulen, että hän saa lasten huoltajuuden, jotta on varaa harrastuksiin jne. Sydäntä särkee!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä 8 naimisissa. Ikävältä tuntuu heittää kaikki tuo romukoppaan ja aloittaa nollasta.

ap

Vierailija
2/3 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä juttu. Ymmärsin sen itse erottuani. Sitä aina luuli, että riidat unohdetaan ja aina kuitenkin löysi itsensä taas samasta kierteestä, uhkailemalla erolla.

Tosin suhteessamme oli paljon muutakin ongelmaa, luottamupula erityisesti. Jos teidät riidat on kuitenkin tavanomaisista aiheista ja keskustelukanava on sentään ajoittain auki, niin kannattaisko vielä yrittää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hoitaa kuopusta eniten, kuka laittaa ruuat, vie isommat lapset harrastuksiin, kotitöistä...

Minä kuulemma valitan ja mä taas räjähdän, kun mies kääntää selkänsä ja poistuu paikalta kesken keskustelun.

Kai me ollaan väsyneitä molemmat, kaikkeen, mutta tuntuu että nyt pikkuasiatkin kärjityy jättiläisiksi, ja kumpikaan ei ousta missään. Tuntuu etten jaksais asuntoasioitakaan alkaa miettiä pätkääkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi