Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, sinkkukesä sitten edessä!

Vierailija
03.06.2012 |

Vuoden kestänyt parisuhde kariutui juuri. Suhde oli kuluttava ja olin onneton, lopulta sain voimia päätöksentekoon. Ennen tätä suhdetta ehdin olla vuoden verran sinkkuna, 10v kestäneen suhteen jälkeen. Olin erosta niin rikki ja ahdistunut, etten oikein sinkkuelämästä nauttinut.

Nyt olo on elinvoimainen ja odotan oikeastaan innolla tätä kesää :). Lapsia ei ole, suunnittelen tässä jotain kivaa reissua ja muuta tekemistä ystävien kanssa.

Onko hyviä vinkkejä miten ottaa kaikki tästä "autuudesta" irti? Kutkuttaa ajatus myös mukavien miesten tapaamisesta, spontaanista elämästä ja ennen kaikkea riippumattomuudesta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi "huonosti" samassa tilanteessa. Piti viettää ihana sinkkukesä bailaten, shoppaillen, treffaillen ja rennosti ottaen. Tein nettiin deittiprofiilin ja ajattelin, että käyn monilla(!) treffeillä erilaisten miesten kanssa. Ensimmäisellä lomaviikolla kävin kesän toisilla treffeillä nykyisen aviomieheni kanssa. Parin viikon jälkeen asuimme käytännössä yhdessä, puolen vuoden päästä olimme jo kihloissa ja odotimme esikoistamme. Nyt olemme naimisissa ja toinen lapsi on tulossa...

Vierailija
2/2 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kävisi yhtä "huonosti" :D

Olen meittinyt tuota profiilin laittoa nettieittisivuille, mutta ajattelin kokeilla sitä vaikka syksyn pimeinä iltoina sitten ;). Minkä deittipalvelun kautta löysit miehesi?

Onnea loppuraskauteen :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä