Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä perustulosta? Hyväksyisitkö? Kadehtisitko?
Kommentit (2)
Esim Nalle W joka saa jo maatalustukina yli 200 tuhatta euroo palkkansa päälle ni sillekkö vielä 700 euroo perustuloa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Suomessa on jo käytännössä perustulo, joka vaan toteutetaan työttömyys- ja toimeentuloavustusten sekä verotuksen progression kautta. Mutta nykyjärjestelmässä liikaa resursseja kuluu byrokratiaan. Eli mielestäni perustulomalli olisi parempi.